הרשמה

רואים כפול: ריימן ו-3DSound

מאת: רונן אטיאס

אז בסוף השבוע הושקה סוף כל סוף היורשת התלת ממדית של קונסולת הדיאס באירופה, תוך שהיא מנפצת שיאי מכירות. בינתיים כבר פורסמו ביקורות על חלק מכותרי ההשקה, בנוסף לכמה טריילרים חדשים ששוחררו להם כדי לעזור קצת במכירות.

אחד מהם הוא Ghost Recon: Shadow Wars, אשר מקבל סרטון ארוך במיוחד של 9 דקות שמסביר על הגיימפליי הטקטי. כמובן שאי אפשר לראות בו את אפקט התלת מימד, אך נראה שהעיצוב בכותר מאוד נקי, חלק, ובאופן כללי נעים לעין. המשחקיות נראית בעלת פוטנציאל, קודם כל בגלל שאין לנו המון משחקי טקטיקה בזמן אמת, ושתיים בגלל עיצוב המפות המורכב. אפשר להבין שהוא לא הדבר הבא בז'אנר, אחרי 14 ביקורות שמסתכמות בממוצע 76, אבל נראה נחמד לחובבי הסגנון.

עוד סרטון של יוביסופט, מעט יותר קצר, מציג קטעי גיימפליי מתוך Rayman 3D, שלמרות השם העמום הוא בעצם רימייק למשחק השני בסדרה הנוסטלגית - "הבריחה הגדולה". מהוידיאו ניתן לראות כי הגרפיקה הצבעונית נאמנה למקור, מה שאמור לפחות ברעיון להפוך לחגיגה עם אפקט התלת מימד. השאלה העיקרית היא האם גיימפליי הפלטפורמה מהכותר שנחשב לטוב ביותר בסדרה (עם ממוצע ציונים של 92) שרד את התקופה הארוכה שעברה מאז צאתו לפני יותר מעשור.

התשובה היא כנראה שלא, מאחר ולאחר 13 ביקורות הוא מחזיק בממוצע פושר מאוד של 67.

קאפקום הכריזה השבוע על משחק 3DS בשם "נאזו וואקו יאקטה" - ואל תשאלו אותי מה זה אומר, אבל זה בלי ספק אחד הכותרים הכי מעניינים שהכריזו עליהם לניידת עד כה.

במשחק נשלוט באחוזה מסתורית - וזאת בלי להשתמש באף אחד מהכפתורים שבמכשיר: בכדי להביט בכל אחד מן החדרים פשוט נזיז את הקונסולה ונסמוך על חיישן התנועה, וכדי לשוחח עם תושבי הטירה נדבר אל תוך המיקרופון המובנה. המפתחים מתארים את הכותר כ"הרפתקת סאונד", בה לא רק הגרפיקה תהיה תלת ממדית אלה גם הצלילים ישמעו בצורה היקפית ב-360 מעלות מסביב לשחקן.

עדיין אין סרטונים או תמונות מסך ממנו, אך ככל הנראה המשחק יתנהל כך שבכל חדר יהיה אתגר של מספר דקות עם גיימפליי הזוי למדי - ניתנה דוגמה של חדר בו מעסים בחורה בבגד ים, ואחת של חדר בו צריך להחזיק את המכשיר ביציבות מקסימלית כדי למנוע מקופסה של זיקוקי דינור להתפוצץ. לא ברור בדיוק איך כל הדבר הזה עומד לעבוד, אבל הבמאי מבטיח סיפור ש"ייתן לשחקן לחוות מתח ואימה, ואפילו קומדיה". הכותר המסקרן צפוי לצאת בקיץ הקרוב ביפן, אך לצערנו עדיין לא אושרה הגעתו למערב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:02 30.03.2011 | DrizziTx DrizziTx

    אחחחחחח יפנים, got to love them

  2. 2

    21:48 30.03.2011 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    וואוו ריימן .. כמה יושן ואבק..

  3. 3

    15:21 31.03.2011 | b-boy b-boy (אורח)

    וואי איזה זכרונות מריימן 2 אחד המשחקים הכי טובים ששיחקתי

  4. 4

       | פורסם ע"י