הרשמה

הכירו את ה-Titan X החדש

ארכיטקטורת Pascal במלוא עוצמתה

Nvidia מכריזה על הכרטיס הכי חזק שלה עד היום

מאז ההכרזה על כרטיסי ה-GTX 1080 וה-1070 היה ברור ש-Nvidia הולכת להכריזה על כרטיס שיהיה מיועד לשימושים מתקדמים שהם אינם גיימינג. השמועות ניסו להקדים את ההכרזה, כשחלק חשבו שלכרטיס החדש יקראו Titan T וחלק חשבו Titan P, אבל השמועות טעו ו-Nvidia החליטה להישאר עם השם הקיים - Titan X.

כצפוי כרטיס ה-Titan X החדש יהיה בעל ליבה גרפית מבוססת Pascal; לא פורסם איזו ליבה זאת בדיוק, אך בטוח שזאת תיהיה ליבה חזקה יותר מזאת של ה-GTX 1080. מה שכן ידועה על הליבה זה שהיא תיהיה בעלת 3,584 ליבות CUDA. כמו קודמו, גם כרטיס ה-Titan X החדש יהיה בעל 12 גיג'ה אבל הוא יהיה GDDR5X. על פניו הכרטיס הוא חזק יותר מכרטיס ה-1080 וצפוי שהוא יספק ביצועי גיימינג טובים מה-1080 בכ-60 אחוז. למרות זאת הכרטיס אינו מיועד לגיימינג והוא מכוון יותר לעבודה גרפית כבדה כמו תלת-מימד ועריכת וידאו או לתהליכי עבודה שכוללים חישובים ארוכים שבהם משתמשים ארגונים וחברות שצריכות את כוח העיבוד הגדול שהכרטיס מציע. שימושים אלה יודעים לרתום את ליבות ה-CUDA לתהליך עבודתם.

מחירו של הכרטיס עומד על  כ-1,200 דולרים ותאריך השקתו הוא השני באוגוסט. עדיין לא ידוע מה יהיה מחיר הכרטיס בישראל ותאריך הגעתו ארצה.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:01 25.07.2016 | עזרא עזרא (אורח)

    שיורידו כבר את המחיר של ה 1070, למה כל דבר עולה פי 700 במדינה הזאת?

  2. 2

       | פורסם ע"י