הרשמה

גיימרים התאחדו כדי להציל אייקון מ-Ghost Of Tsushima

מסתבר שגיימרים יוכלים גם לתקן שערים בני מאות שנים

אחד למען כולם, וכולם למען אחד

מידי כמה חודשים אנחנו שומעים על דברים מטורפים/הזויים או נהדרים שגיימרים מצליחים לעשות יחד כשהם מחליטים להתאחד. לדוגמא, בעבר שמענו כבר על קהילות עם מאות ואלפי גיימרים שהצטרפו לשידורי Twich מיוחדים שתוכנתו כך שהצ'אט יוכל לשלוט במשחק, דבר שהביא לנו סירטונים ביזארים של צופי Twich שמסיימים את המצב שחקן יחיד של GTA V או אפילו שידורים שבהם הצופים הצליחו לסיים את משחקי Dark Souls, הישג מכובד מאוד. עכשיו אנחנו שומעים על מקרה חדש שבו גיימרים החליטו לאחד כוחות על מנת להציל ולשמר את אחד האייקונים מתוך המשחק האהוב עליהם.

אם עדיין לא שיחקתם ב-Ghost of Tsushima, אנחנו ממליצים לכם לעשות את זה מיד כי הוא אחד המשחקים הטובים שיצאו השנה. אבל אם יצא לכם לשחק בו וחרשתם את רחבי האי כמונו, בטוח שנתקלתם בשערים היפניים (Shinto Shrine) שפזורים בכל רחבי עולם המשחק. עולם המשחק מבוסס על האי היפני Titular שגם הוא בעל אותם שערי שינטו. בתחילת השנה סופת טייפון חזקה הכתה באי הקטן וכתוצאה מכך, אחד מהשערים נשבר ונפל למים שהיו סביבו. אחד מתושבי המקום התחיל בפרויקט מימון המונים על מנת לגייס כספים עבור תיקון ושיחזור של אותו שער. זמן קצר לאחר התחלת הפרויקט, ידיעות עליו התחילו לזרום ל-Reddit ולסאברדיט של Ghost of Tsushima ועם הידיעות הגיעו הגיימרים. היעד המקורי של הפרויקט עמד על כ-5 מיליון ין (בערך 50,000$ או 160,000 שקל) והוא התקדם לשם לאט לאט, אך ברגע שקהילת הגיימרים נרתמה גם היא למען המטרה, הפרויקט חצה מהר מאוד את יעד הגיוס. הפרויקט עומד בזמן כתיבת שורות אלו על סך גיוס של מעל ל-21 מיליון ין (205,000$ או בערך 660,000 שקל) כשהוא התחיל רק לפני כחודש ונשארו עוד שבועיים.

אי אפשר להתווכח שהפרויקט הצליח בענק וזה הרבה הודות לגיימרים ששיחקו ב-Ghost of Tsushima וידעו את המשמעות של אותם שערים עבור תושבי האזור, או אפילו בזכות אותם גיימרים שרק רצו להביע את אהבתם למשחק. כך או כך, זה הוא הישג מרשים עבור הגיימרים.
מה דעתכם, האם הייתם מוכנים לתרום לפרויקט מימון המונים שכזה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י