הרשמה

את הנעליים עם RTX 3080 כבר ראיתם?

חשבנו שכבר ראינו הכל, עד שראינו את הדבר הזה

למה ללכת מהמחשב כשאפשר ללכת עם המחשב?

יצרתיות היא אחד מהגורמים הגדולים ביותר שבעזרתם תעשיית הגיימינג והחומרה לא עוצרות לרגע כשהן רק ממשיכות לגדול ולהתפתח כל הזמן. בזכות יצירתיות של מפתחי משחקים קיבלנו כותרים שהם לא פחות מיצירות אומנות ובעזרת יצירתיות של מהנדסים ומפתחי חומרה קיבלנו מוצרים נהדרים כמו ה-Compute Stick של אינטל, מחשב ה-Vortex של MSI או את ה-ROG Zephyrus Dou 15 של אסוס שהוא לפטופ גיימינג עם שני מסכים. אבל גם אם חברות החומרה לא מפגינו יצירתיות, קהילת המודרים מראה בכל פעם את יכולותיה ביצירת מארזים מפתיעים. והיום נתקלנו שוב במארז מיוחד במינו.

בתכלס, אני לא יודע אם באמת אפשר לקרוא לדבר הזה מארז. אם אתם מעט מתעניינים בתחום החומרה אז סביר להניח שכבר שמעתם על חברת NZXT שמייצרת מארזי מחשב מעולים. ואם אתם עוקבי אחרי NZXT בטוויטר אז כניראה ששמתם לב שהחברה עושה כבר כמה ימים טיזרים למשהו בצורה של נעל. אם אתם כבר חושבים שאתם יודעים לאן זה הולך אז אתם כניראה צודקים. NZXT פתחה בשיתוף פעולה ביחד עם RTFKT שהיא חברה שמייצרת "נעליים מהדור הבא" וירטואליות או מציאותיות, לשם הבאת יצירת המופת הזאת לחיים.

וכשאני מתכוון ליצירת מופת אני מתכוון לנעל עם RTX 3080, קירור מים עם מסך, תאורת RGB וחלון צד יפיפה. ואם אתם חושבים שזה בכלל לא הגיוני כי אין בשום מקום כרטיסי 3080 במלאי, אתם סוג של צודקים. ברור לכולם (נכון?) שהנעל הזאת היא לא באמת בעלת חומרה אמיתית ולצערינו הגדול מאוד זה רק עיצוב מיוחד ומתוחכם למידי. בנוסף הנעל הזאת היא גם לא באמת נעל, שכן אם תשימו אותה על הרגל אתם תשברו את כל הרכיבים שכן נמצאים בה. אז מה זה בעצם? לא יותר מפסל מדהים שחוגג את אהבתכם לנעליים ולחומרת גיימינג.

נכון לזמן כתיבת שורות אלו, ההזמנה עבור הנעליים האלו שיצאו במהדורה מיוחדת ומצומצמת עוד לא נפתחה ותוכלו ליהרשם עבור באתר החברה, כאן.
מה דעתכם על הנעליים הביזאריות? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י