הרשמה

בית המתים חוזר ל- Wii

The House of the Dead: Overkill - Where the dead walk, and bullets talk

בעבר השיקה סגה לקונסולת ה-Wii אוסף של שני פורטים ישנים מאוד בסדרת The House of the Dead, שכולה יריות על מסילה. למרות העלות הזולה, לא כולם התלהבו, אך מי שבכל קנה ושיחק, חשב שבסך הכל מדובר במשחק יריות קצבי, קליל וכיפי.

לקראת תערוכת Leipzig שנערכת כעת בגרמניה חשפה סגה משחק נוסף בסדרה בשם The House of the Dead: Overkill. הוא מפותח באופן בלעדי לקונסולת ה-Wii על ידי Headstrong Games, החברה שפיתחה והביאה לנו את משחקי Battalion Wars - אשר אמנם לא זכו להערכה המגיעה להם, אך עדיין נחשבו איכותיים וכיפיים. כפי שאתם בטח מנחשים משם המשחק, הפעם לא מדובר בפורט כלל ועיקר, אלא יהיה מדובר במשחק יריות-מסילה חדש לחלוטין בהשראת סרטי שנות ה-70, אשר מוכרים בשם "Grindhouse". 


אם המשחק כיפי וטוב כמו הטריילר, אז בהחלט יש למה לצפות.


Overkill יתאפיין בגרפיקה נקייה, ובצורת הגשה בהשראת Grindhouse

השינוי העיקרי בין The House of the Dead: Overkill לבין המשחקים הקודמים בסדרה הוא בסגנון הגשה זול, אה-לה סרטי Grindhouse של שנות ה-70: מראה מגורען ו"שריטות סרט" אשר יקנו תחושה של צפייה בסרט חרוש, אפקטים מתאימים, דיאלוגים חסרי ערך, מוזיקת רטרו, אלימות רבה ולא סטנדרטית, וסצנות קצרצרות בין השלבים בסגנון B-Movies.

למשחק אפילו סגנון צבעים ספציפי שניתן להפעיל כדי להחיות מחדש את המראה - לדוגמה, בגלל החומר האופייני של סרטי צילום, בתנאים מסוימים הם מעוותים את הצבעים ושחור, למשל, הופך לירקרק (לכן בשלבים החיצוניים שבמשחק, בזמן לילה, יהיה ניתן להבחין בגוון ירוק בשמים). כל אלה כדי להקנות חווית Grindhouse אמתית.


באמצעות חיווי עם השלט, הכה את הומבי בלסתו באמצעות הצלפה
באקדח, או מחץ את גולגולתו באמצעות קת הרובה

הסגנון המוגזם במכוון יועבר גם לסביבת המשחק, אשר נוכל להחריב בה פשוט כל דבר. יהיו גם רגעי מפתח במהלך המשחק בהם פגיעה בחפץ הנכון, בזמן הנכון, יכולה לעזור לכם או לעכב אתכם. זה יכול להיות משהו מובן מאליו כמו מיכל גז, או משהו יותר שנון אשר ייתכן שתפספסו בפעם הראשונה. הפגיעה בעצמים האלה יכולה להצית את כל הסביבה או ליצור אפקט לוואי רנדומלי של פיצוץ. כמו כן תיתקלו במראות שונים ומבחילים, כדי לתת הרגשה טובה יותר של סרט Grindhouse טיפוסי, כגון יד כרותה אשר מסתחררת בתוך עגלת צמר גפן מתוק (נראה בטריילר).


הסוכן G והבלש וושינגטון, גיבורי המשחק

גם השליטה תהיה חדשה: מעבר למכניקת היריות המדויקת המתבצעת באמצעות הפוינטר של ה-WiiMote, המשחק גם יעשה שימוש במד התאוצה המובנה בשלט לצורך מהלכים מבוססי תנועה: הצלפה עם האקדח או עם הקת של הרובה תעיף את הלסת של הזומבי ממקומה, או לחלופין, תכה את הגולגולת שלו. המשחק יעשה גם שימוש ברטט השלט, ואף ברמקול אשר ממנו יבקעו קולות של המחסנית כשהכדורים נורים ממנה. זה יוסיף טאץ' נהדר לחוויה הכללית.

ברדלי קרוקס (Bradley Crooks), ראש הסטודיו של Headstrong Games, אומר שהם רצו ליצור משהו חדש לחלוטין עם The House of the Dead: Overkill, הם יצרו מראה מרענם לזיכיון הוותיק הזה וטוען שאנו נסכים שהוא לא יהיה כמו משהו שראינו בעבר עבור קונסולת ה-Wii, ושון רטליף (Sean Ratcliffe), סגן נשיא השיווק של סגה באמריקה, מבטיח שהחוויה במשחק תהיה ייחודית והוא ללא ספק יהיה אחד הכי חדשניים של סגה שיגיעו לקונסולה. 

לפי הריאיון עם מפיק המשחק, נייל מקיואן (Neil McEwan), המשחק נמצא בפיתוח כבר כמה שנים טובות, ו-40 אנשי צוות עובדים עליו. לדבריו, הוא רץ חלק, צפויים להיות עד 30 זומבים על המסך במקביל, והוא טוען בביטחון רב שהוא אחד המשחקים הכי יפים לקונסולה. המשחק יושק במהלך שנה הבאה.

מקור: IGN

לת'רד הידיעה בפורום נינטנדו: כאן

עוד ב- Vgames:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:51 22.08.2008 | MisterFF MisterFF

    ...

    זה משחק של שנות ה70, כן?

  2. 2

    16:25 22.08.2008 | Aone Aone

    חחח

    הטרילר יותר מצחיק מאשר מפחיד :)

  3. 3

    16:28 22.08.2008 | SuBamBa SuBamBa

    חח מגניב

    מחשבה- יוצאים יותר מדי משחקים בלעדיים לWII שנראים מגניבים למדי (הרבה הרדקור כמו שצריך).. אולי הגיע הזמן לקנות =]

  4. 4

    16:54 23.08.2008 | רונן יצחק רונן יצחק

    ל-3

    נכון מאוד, וזו בדיוק המגמה שאני מקפיד להראות בסיקורים שלי.

    והנה רשמים חיוביים ונרגשים על המשחק הזה:

    http://kotaku.com/5039876/the-house-of-the-dead-overkill-impressions-of-delicious-gore

    רונן.

  5. 5

    15:58 24.08.2008 | Zomgnome Zomgnome

    ת'אמת

    אני לא פאן גדול של משחקים כאלה, אבל אני מניח שמי שאוהב סוג כזה של משחקים יהנה מאוד.

    אחלה כתבה.

  6. 6

    14:25 13.12.2008 | עידן עידן (אורח)

    מי שמשחק בwii וחובב משחקי מטוסים יש לי המלצה חמה אידית... מנסיון!
    המשחק הוא Blazing Angels - Squadron of WW2 אחד המשחקיםם!!
    סיימתי אותו והוא ממש כיף.. מומלץ בחום!
    גם לא עולה הרבה, שווה לנסות.

  7. 7

    11:41 03.03.2009 | מניקים מניקים (אורח)

    מה אם נותנים ל'ןן חרא של גרפיקה

  8. 8

       | פורסם ע"י