הרשמה

Tatsunoko VS Capcom ל-Wii

Tatsunoko VS Capcom לקונסולת ה-Wii

בעלי קונסולות הפלייסטיישן 3 וה- xbox 360 יהנו בקרוב מהמשחק הרביעי בסדרת Street Fighter האהובה, אשר יושק בתחילת השנה הבאה. אך מה עם בעלי קונסולת ה-Wii? האם גם עליהם חברת Capcom חושבת?

כבר זמן מה הסתובבה לה שמועה חמה ש-Tatsunoko VS Capcom, משחק המכונות מעורר הציפיות שעתיד לצאת ביפן בחודש דצמבר השנה, בדרכו גם לקונסולת ה-Wii. הגיע הזמן להפסיק לקוות - לאחרונה השמועה זכתה לאישור, ובגיליון האחרון של 'פמיטסו', כתב העת המוערך ביפן, יש פרטים ראשונים על המשחק.

קרבות בזוגות, לא רק ב-WWE

למי שאינו יודע, Tatsunoko VS Capcom הוא משחק מכות דו ממדי מהסוג הישן והטוב, והותיקים מביניכם אולי ידעו להעריך את אופי המשחק לפי ה-"VS" אשר כלול בשמו, שכן ישנה סדרה שלמה של משחקי מכות כאלה שבהם משלבים בין דמויות רבות מיקומים שונים, הן של Capcom, והן מיקום אחר (למשל, Marvel VS Capcom).

נראה שמשחק זה אינו יוצא דופן: הוא מציב שני זוגות, זה מול זה, בקרב מתיש של זוגות (הדמויות מתחלפות ביניהן במהלך הקרב על-פי החלטת השחקן, כאשר הדמות שאינה פעילה באותו רגע בקרב צוברת כוחות). זה רק על קצה המזלג.


גרסת המכונה בפעולה

כמו תמיד, שיתוף פעולה בין שתיים

את חברת Capcom, נדמה לי, אין צורך להציג בפניכם, שכן זו חברת משחקים ותיקה מאוד האחראית לסדרות משחקים אהובות. אבל, נראה לי שלא אוכל להמשיך מבלי שאסביר מיהי Tatsunoko דווקא. ובכן, Tatsunoko היא חברת אנימציה יפנית ותיקה, שאנחנו מכירים מסדרות כמו "הקטקטים" ו"החתולים הסמוראים", ומוכרת מאוד ביפן. הדמויות במשחק, אשר יככבו לצד אלה של Capcom, תהיינה מבוססות על הדמויות אשר נוצרו בסטודיו הזה (הסטודיו הזה, אגב, יטפל בסופים של הדמויות במשחק). 

אז במה נבדלת גרסת ה-Wii?

אם כן, 'פמיטסו' חשפה שגרסת קונסולת ה-Wii תתאפיין בגורמים חדשים, כולל האפשרות לפשט את השליטה באמצעות שלט הקונסולה (וזו תהיה אפשרות בלבד, כי המשחק יתמוך גם בשליטה מלאה באמצעות השלט הקלאסי - תודה לאל!). כמו כן, תהיינה תוספות של משחקונים לגרסה, אחד לכל דמות.

בנוסף, גרסת הווי תתהדר, לצד לשלל הדמויות הקיימות בגרסת המכונה, גם בדמות מקורית ובלעדית, שהיא הג'יני Hakushon Daimaou (למה להיות גזעניים?) - תמונת "פספורט" משמאל.

אני זוכר ששיחקתי ב-Marvel VS. Capcom 2  על קונסולת ה-Dreamcast שלי, ולמרות שזה לא היה הז'אנר המועדף עליי, אני התמכרתי אליו מאוד.

Tatsunoko VS Capcom צפוי לצאת ב-11 בדצמבר ביפן, ממש סמוך להשקת גרסת המכונה. אמנם כרגע המשחק הוכרז לטריטוריה היפנית בלבד, אך קפקום פועלת להביא אותו גם לצפון אמריקה.

מקור: IGN

הנה מספר תמונות נבחרות נוספות, שהועלו לת'רד המשחק בפורום נינטנדו:

עוד ב- Vgames:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:44 22.09.2008 | Davidoz בתחפושת Davidoz בתחפושת (אורח)

    הכושן XDDDDD

  2. 2

    23:35 25.04.2009 | yaniv032@bezeqint.net [email protected] (אורח)

    שלום רציתי למצוא את המשחק rygar הישן של נינטנדו. ישנו את אותו משחק של מגאסון אז לא לזה המשחק אני מתכוון
    .אז אם יש מצב לעזרה למייל שלי תודה

  3. 3

       | פורסם ע"י