הרשמה

E3: משחקים בקנה- Mass Effect 2

הפרק החדש במשחק התפקידים למחשב יהיה קודר וקטלני יותר מהקודם

הפרק החדש של Mass Effect ממשיך את הרפתקאותיו של קומנדר שפרד. הוא לא מת, עדיין

משחק התפקידים Mass Effect 2 עומד להגיע למחשב האישי ול- Xbox 360 גם יחד ברבעון הראשון של השנה הבאה, והוא הוצג בפני עיתונאים בתערוכת E3.

ככל הנראה, לא צפויים המון שינויים לעומת המשחק הקודם בסדרה. כפי שידענו מראש, Mass Effect תוכננה כטרילוגיה, ו- Mass Effect 2 הוא הפרק השני בהרפתקאותיו של קומנדר שפרד, והוא צפוי להיות קודר וקשה יותר מהקודם (שקיבל אצלנו ציון 91).

אבל שפרד, אתה מת ?!

בסרטון הטיזר הראשון ששוחרר למשחק נכתב כי שפרד מת. ככל הנראה, אנחנו לא היחידים ששמענו על כך. מתברר שבין המשחק הראשון לשני שפרד הוכרז כמת, ורבות מהדמויות במשחק מגיבות בהפתעה מוחלטת כשהן רואות אותו חי ומסתובב באור יום. ובכן, זה לא יימשך זמן רב, כי שפרד לוקח על עצמו משימת התאבדות ועשוי למצוא את עצמו מת מהר מאוד, הפעם באופן סופי (עד ל- Load הבא).

בתחילת המשחק מתברר שבכל הגלקסיה נעלמים בני אדם באורח מסתורי, ושפרד מנסה לארגן צוות מובחר כדי לחקור את העניין. לשם כך הוא יוצא לחפש אחר החיילים הטובים ביותר והרוצחים הקטלנים ביותר. אחד כזה, Thane, הוא בן לגזע חדש ולא מוכר בשם Drell. במקביל, ה- Reapers מהמשחק הראשון עדיין נמצאים ברקע ומהווים איום מתמשך.

שיפורים קלים יחסית לממשק ולאקשן

מפתחי המשחק עשו מספר שינויים שמטרתם לאפשר לקרבות להיות זורמים יותר, באמצעות שליטה נוחה יותר על חברי הצוות שלכם. כמו ב- Fallout 3, תוכלו לכוון לאזורים מסויימים בגוף האוייבים ולפגוע להם למשל ברגליים או בידיים. בנוסף, תקבלו 9 סוגי נשקים חדשים, ביניהם משגר רקטות (שניתן לראות גם בסרטון למטה). שינויים נוספים נערכו במנגנון הדיאלוג המשובח של המשחק, וכעת תוכלו להפסיק שיחה שלא הולכת לשום מקום באמצע, כדי לקצר תהליכים.

המפתחים מבטיחים גם שיפורים למערכות הניווט והתנועה בין הכוכבים, אך לא הסכימו לחשוף אותם. לדבריהם, Mass Effect 2 יתאים גם למי שלא שיחק במשחק הראשון, אבל בוגרי Mass Effect יוכלו לקחת את השמירות שלהם מהמשחק הראשון ולהמשיך עם אותה דמות ישירות למשחק השני, תוך שהיא שומרת על נטיותיה והמוניטין שהיא צברה.

ולסיום, הסרטון שהוצג במסיבת העיתונאים של EA:

- מידע נוסף על Mass Effect 2 שנחשף לפני E3

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:24 03.06.2009 | גיימר גיימר (אורח)

    מחכה לשחק בו כבר

  2. 2

    17:41 03.06.2009 | המחשב של נורמנדי המחשב של נורמנדי (אורח)

    אני בדרך לכוכב חג המולד
    זמן הגעה משוער עוד 5 חודשים להגעה

  3. 3

    18:07 03.06.2009 | Horbzin Horbzin (אורח)

    למה כל הזמן מזכירים הוא לא מת הוא לא מת
    היו כמה דרכים לסיים את העלילה , אני למשל , סיימתי את המשחק והוא לא מת בסוף ...

    אז די ! XD

  4. 4

    18:58 03.06.2009 | yuvganuv yuvganuv

    ל3 - הוא לא מת במשחק הראשון, הראו שהוא מת בסרטון טיזר לME2

  5. 5

    09:10 04.06.2009 | יואב יואב (אורח)

    אני מקווה שהוא יהיה ארוך בהרבה מהראשון

  6. 6

    09:57 08.06.2009 | 1771 1771 (אורח)

    היה דרך לסיים שהוא ימות?

  7. 7

       | פורסם ע"י