הרשמה

95% מהעותקים של Monument Valley לא נרכשו

תופעת הפיראטיות בתחום המובייל מבטיחה שנקבל פחות ופחות משחקים איכותיים

משחק המובייל Monument Valley הוכתר בתור אחד המשחקים הכי מעניינים, מהנים וקסומים על הסמארטפון שלנו ב-2014, אך למרבה הצער נראה שחלק עצום מהעותקים כלל לא נרכשו אלא הורדו באופן פיראטי. לפי ציוץ שפורסם על ידי המפתחת ustwogames, הרוב המכריע של העותקים לא נרכשו דרך ה-AppStore או Google Play: ב-iOS אחוז הרכישות עומד רק על 40% מסך כל השחקנים, ואילו באנדרואיד המצב גרוע בהרבה: רק 5% מהשחקנים רכשו את המשחק!

ההבדל בין הפלטפורמה גוגל ואפל כנראה נעוץ בעובדה שהרבה יותר קל "לפרוץ" מכשירי אנדרואיד ולהתקין עליהם תוכנות לא מורשות ותוכן פיראטי. כמובן שהדבר אפשרי גם עם מכשירי אפל, אך הליך ה-"Jailbreak" מורכב יותר ולפי המיתוס הנפוץ - גורם להאטה רצינית של המכשיר וזמן סוללה קצר יותר.

קצת כמו תחום הגיימינג במחשב, גם במובייל מפתחים צריכים לחשוב פעמיים לפני שהם משיקים משחק בתשלום (מחוץ למודל ה"חינמי" עם רכישות בתוך האפליקציה). מאחר וזה ברור לגמרי שאת תופעת הפיראטיות אי אפשר לעצור, מפתחים ומפיצות משחקים יצטרכו לחשוב על פתרונות יצירתיים יותר עבור משחקים איכותיים כמו Monument Valley.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:27 06.01.2015 | sagimi sagimi

    ואז אנשים מתעצבנים שלא יוצא gta v למחשב.

  2. 2

    00:01 07.01.2015 | ArchPsion ArchPsion

    sagimi you just went full retard, תחשוב קצת לפני שאתה מדבר שטויות.
    ולא צריך "לפרוץ" (עזבו שהמינוח בכלל לא נכון) מכשירי אנדרואיד בשביל להתקין עליהם אפליקציות שהורדו בצורה לא חוקית, שום דבר לא מונע מהמשתמש לעשות את זה גם על מכשיר חדש ונעול מהמפעל.

  3. 3

    08:58 07.01.2015 | sagimi sagimi

    ל - 2, תאמת אתה צודק חחח
    רק קראיתי את הכותרת :) והגבתי כמו טרול,
    כי אי אפשר לערוך את התגובות, אבל היי כמה פעמים אנשים מודים בטעות באינטרנט?

  4. 4

       | פורסם ע"י