הרשמה

EA רוצה שנשלם כסף אמיתי על דלק במשחק מובייל

בטוחים שאתם רוצים לקרוא למשחק "Need for Speed: No Limits"?

אין גיימר שלא מכיר את חברת EA בתור אחד התאגידים החמדניים ביותר בתעשיה (אם לא ה-), אבל לא נראה שזה מטריד אף אחד בצמרת ההנהלה. מעבר לפאשלות של EA בהשקות למחשב ולקונסולות, משחקי המובייל ידועים לשמצה במודלים כלכליים "מלוכלכים" במיוחד, כמו למשל Dungeon Keeper שהפך את יצירת המופת הנוסטלגית לכותר "שלם כדי לשחק" כאשר כל פעולה אפשרית דורשת זמן המתנה ארוך או מיקרו-תשלום כדי לזרז את העניינים.

בקרוב עומד להגיע משחק מירוצים חדש למובייל מאת EA בשם Need for Speed: No Limits, אבל אל תתנו לשם לבלבל אתכם: בשביל משחק שקוראים לו "No Limits" (ללא גבולות), יש למשחק המון מגבלות. למשל, וזה משהו שלא ראינו באף משחק מירוצים בעבר, דרישה לתשלום בכסף אמיתי על דלק! לאחר כל מירוץ תצטרכו לספוג זמן המתנה ארוך או לזרז את התדלוק עם "מטילי זהב", המשאב במשחק שעולה כסף אמיתי.

כדי להכניס את זה לפרופורציה, בואו ניכנס למספרים: חבילה של 50 מטבעות זהב עולה 60$ במשחק, ומילוי של מיכל הדלק עולה מינימום 3 מטילי זהב - בשווי של כ-3.5$. כמובן שהמחיר הזה יכול גם לגדול בהתאם לכמות הזמן שהמשחק דורש מאיתנו לחכות. זה אומר שתצטרכו לשלם את המחיר המקובל למשחק מלא במובייל, בכל פעם שתרצו לשחק ב-Need for Speed: No Limits למשך זמן!

שיטת ההמתנה הפכה למקובלת מאוד במשחקי מובייל, אבל נראה ש-EA לוקחת אותה לרמה אחרת לגמרי. מה אתם חושבים על המודל השנוי במחלוקת? ספרו לנו בתגובות!

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:00 28.01.2015 | dragoee dragoee

    EA נשארה EA, כמו תמיד..

  2. 2

    14:08 30.01.2015 | DrizziTx DrizziTx

    חבורה של חמדנים, הסיבה שהם ממשיכים היא שכנראה מצליח להם :\

  3. 3

       | פורסם ע"י