הרשמה

חברת OnePlus תקיים אירוע הכרזה מחר

האם "קוטל מכשירי הדגל" יחזור ב-2015?

חברת OnePlus הסינית ידעה עליות ומורדות מאז שיחרורו של מכשיר הדגל המוצלח והזול שלה, ה-OnePlus One. אחת הסיבות לכך שלקוחות ברחבי העולם לא אהבו בלשון המעטה את החברה היא בגלל ש-OnePlus בעצם לא מכרה את המכשיר לכל מי שרוצה, אלא פעלה על מערכת הזמנות מרגיזה שאפשרה רק למי שיש הזמנה לקבל הזדמנות לרכוש את המכשיר.

ה-OnePlus One הוא ללא ספק אחד המכשירים המפתיעים של השנה. המכשיר מאובזר ברכיבים החדשים ביותר לתקופה שבה הוא יצא, אך הדבר הנפלא ביותר לגביו הוא תג המחיר שלו, שהיה נמוך מהרגיל ועלה בחו''ל בסביבות ה-250 דולר, ולשם בעצם כיוונה החברה - לייצר מכשיר חזק במחיר נמוך. הדבר אכן הצליח, אך הדרך הייתה מלאה בייסורים עבור הלקוחות.

מחר, מתכננת החברה לערוך אירוע הכרזה בו תכריז כנראה על ה-OnePlus Two. לאחרונה, מנכ''ל החברה, פטר לאו (Peter Lau) ציין שהמכשיר צפוי לצאת ברבעון השלישי של השנה, לכן אלא אם החברה זירזה את התהליכים - לא סביר שנראה את המכשיר כבר מחר באירוע של החברה. החברה רמזה לא פעם שהמכשיר החדש יהיה שדרוג רציני לעומת קודמו, ולנו רק נותר לקוות שזה אכן יתממש, ביחד עם ביטולה של מערכת ההזמנות המייגעת. אחרי הכל, "כל דבר יכול לקרות" - כפי שנכתב בהזמנה ששלחה החברה לעיתונאים.

מה הייתם רוצים לראות מ-OnePlus השנה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י