הרשמה

הצצה לממשק החדש של מכשירי האנדרואיד של סוני

הולכים לכיוון מינימליסטי ונקי יותר

כך תיראה גרסת האנדרואיד הייחודית למכשירי ה-Xperia של סוני

סוני בוחנת בתקופה האחרונה את ממשק המשתמש החדש שלה באמצעות טסטרים בשוודיה. היום, האתר השוודי Swedroid מפרסם תמונות חדשות המציגות את הכיוון החדש שבו הולכת סוני עם ממשק המשתמש שלה.

בעולם המובייל כבר ידוע שסוני מתכננת לשנות לחלוטין את ממשק המשתמש של סדרת ה-Xperia שלה, וע''פ התמונות שנחשפו ע''י האתר השוודי - היעד הוא כנראה ממשק המשתמש הנקי והפשוט של גוגל אשר מכוון למהירות וקלות בשימוש. חברות כמו סמסונג, HTC, LG וסוני מלבישות "סקין" משלהם על מערכת האנדרואיד וכך הן מביאות את הפיצ'רים שלהן ללקוחות. סדרת ה-Nexus של גוגל הינה הסדרה המרכזית וכמעט היחידה שמשתמשת בממשק הנקי של גוגל, או בכינויו "סטוק" והיא גם הסדרה שמקבלת עדכונים לפני כולם, ישירות מגוגל.

סוני כנראה מתכננת לאמץ מספר קווי עיצוב ישירות משפת העיצוב של גוגל כמו האייקונים, כמות נמוכה של אפליקציות צד-שלישי שמגיעות יחד עם המכשיר, אבל עדיין נוכחות של אפליקציות סוני הרגילות.

לא ברור עדיין לאן סוני תלך עם הממשק הזה והאם בכלל נראה אותו בקרוב במכשירי ה-Xperia החדשים של החברה אבל דבר אחד בטח - המשתמשים מעדיפים יותר את גרסת הסטוק של אנדרואיד מאשר סקינים כבדים ומשופצים מהיצרניות השונות.

מה דעתכם על הכיוון החדש של סוני?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י