הרשמה

סוני הכריזה על שני מכשירי Xperia חדשים

חוץ מביצועים טובים יותר נקבל גם תמונות סלפי איכותיות במיוחד

שני מכשירי Xperia נחשפו היום על ידי סוני - מכשיר דגל ומכשיר ספורטיבי

חברת סוני הכריזה היום על שני מכשירי Xperia חדשים - Xperia C5 Ultra עם מסך 6 אינץ' ומבנה סופר דק, וה-Xperia M5 היותר קומפקטי והחסין בפני מים.

ה-Xperia C5 Ultra הוא סמארטפון גדול. הוא מתהדר במסך בגודל 6 אינץ' ברזולוציית Full HD אבל עם יתרון קטן - אין שוליים. במידה ותביטו בתמונה של המכשיר, תוכלו לראות שכמעט ואין שוליים לבנים בצידי המסך. זה אומר שהמכשיר לא יהיה רחב כמו מכשירי 6 אינץ' אחרים, ותוסיפו לזה גם את הגוף הדקיק שלו. בפן הטכני, המכשיר יגיע עם מעבד מתומן ליבות תוצרת MediaTek התומך בארכיטקטורת 64 ביט ובעל מהירות תדר של כ-1.7GHz. בנוסף יגיע המכשיר עם 2 ג'יגה זכרון ראם, אחסון פנימי של 16 ג'יגה עם תמיכה ב-MicroSD, מצלמה ראשית ברזולוציית 13 מגה פיקסל ומצלמה קדמית גם היא ברזולוציית 13 מגה פיקסל. סוללת המכשיר תהיה בנפח 2930mAh וע''פ סוני תחזיק ליומיים שלמים, והמכשיר יתמוך כמובן בקישוריות LTE.

באשר ל-Xperia M5, מדובר בממשיך דרכו של ה-Xperia M4 Aqua אבל עם מצלמה טובה בהרבה. המכשיר יגיע עם מסך 5 אינץ' ברזולוציית Full HD יחד עם המעבד Helio X10 מתומן הליבות תוצרת MediaTek התומך גם בארכיטקטורת 64 ביט ובעל מהירות תדר 2.0GHz. המכשיר יגיע עם 3 ג'יגה ראם, 16 ג'יגה אחסון פנימי ועם חריץ MicroSD. המצלמה הראשית תהיה ברזולוציית 21 מגה פיקסל עם תמיכה בטכנולוגיית פוקוס חדשה, והמצלמה הקדמית תהיה ברזולוציית 13 מגה פיקסל. סוללת המכשיר תהיה בנפח 2600mAh והמכשיר יתמוך בקישוריות LTE בשווקים מסוימים.

שני המכשירים יגיעו לשווקים המתפתחים באסיה בשבועות הקרובים. המחיר עדיין לא ידוע, וכך גם הזמינות של המכשירים בשוק המערבי טרם ידועה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:52 04.08.2015 | _LucifeR_ _LucifeR_

    ברשותי מכשיר Z3 Xperia, המכשיר המבריק ביותר ושיהיה ברשותי, 2 חברים שהיה ברשותם S6e (גלאקסי 6 אייג') החליפו ל-Z3.
    ה-M5 יהיה מכשיר נהדר ומבריק!

  2. 2

       | פורסם ע"י