הרשמה

אין צורך בהזמנה: ה-OnePlus 2 יושק בארץ בחודש הבא

הענק הסיני בדרך אלינו

אחד הסמארטונים החזקים והמשתלמים בשוק יגיע בקרוב לישראל

אחת הסיבות שה-OnePlus 2 מצליח כל כך בעולם המובייל היא המחיר האטרקטיבי שלו. המכשיר מתהדר ברכיבים החזקים ביותר בשוק כיום, ותג מחירו עומד בארה''ב על כ-389 דולר (1471 דולר לפני מיסים).

אמש, נציג חברת C-Data, שהיא היבואנית הרשמית של OnePlus בארץ, פרסם פוסט בפורום הרשמי של OnePlus בעברית בו הודיע שהמכשיר יושק ככל הנראה באמצע חודש ספטמבר ויימכר אצל המשווקים המורשים של היבואנית. גולת הכותרת בסיפור הזה היא שבשונה מכל מדינה בעולם, ה-OnePlus 2 יימכר בישראל ללא צורך בהזמנה מיוחדת. בהחלט חדשות משמחות מאוד.

ע''פ נציג היבואנית, המכשיר יושק בארץ בשתי גרסאות: הגרסא הסינית תגיע עם תמיכה בכרטיס סים אחד בלבד, ומנגד הגרסא האירופאית תתמוך בשני כרטיסי סים.

ומה לגבי המחיר? אמנם C-Data עדיין נמנעת מלפרסם מחיר רשמי, הנציג מציין שהמחיר אצל המשווקים המורשים כולל אחריות יבואן רשמי לא יהיה גבוה מ-2699 ש''ח. מדובר במחיר בהחלט גבוה הרבה יותר מהמחירים בחו''ל, אבל זכרו שכאן בארץ לא יהיה צורך בהמתנה או הרשמה וכאמור המחיר כולל גם שירות אחריות של היבואן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:54 17.08.2015 | מרקו מרקו (אורח)

    רשמת 1471 דולר לפני מיסים נראה לי התכוונת לשקלים חדשים

  2. 2

    00:01 18.08.2015 | אריאל רחמימוב אריאל רחמימוב

    נכון מאוד. מדובר בשקלים :)

  3. 3

    03:25 18.08.2015 | אני אני (אורח)

    יש! אנחנו מקבלים את הזכות לקנות מכשיר אחד במחיר של שניים! איזה כיף לנו!
    הטלפון הזה מעולה רק בגלל המחיר שלו. החומרה שלו מצויינת ומספיקה, אבל היא לא מתחרה באמת במכשירי דגל אם מתעלמים משיקולי תקציב. ברגע שהצמידו לו מחיר כזה רק מישהו שלא מבין כל כך מה הוא עושה יקנה. למזלם של C-Data האלה לא חסרים בארץ אנשים שלא מבינים כל כך מה הם עושים.

  4. 4

       | פורסם ע"י