הרשמה

HTC הכריזה על ה-Bolt

הכירו את ה-Bolt של HTC

HTC הכריזה על ה-Bolt, לא ממש ברור למה

כפי שחזינו בשבוע שעבר, חברת HTC הכריזה במהלך סוף השבוע על ה-Bolt, מכשיר חדש ומסקרן שמציע גם כמה דברים מעניינים וגם כמה דברים קצת לא ברורים.

ה-HTC Bolt כולל מסך 5.5 אינץ' ברזולוציית Quad HD, מצלמה ראשית ברזולוציית 16 מגה פיקסל וקדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל, 32 ג'יגה זכרון אחסון יחד עם חריץ להרחבה באמצעות MicroSD, זכרון RAM בנפח 3 ג'יגה, חיישן לסריקת טביעות אצבע בקדמת המכשיר, סוללה בנפח 3200mAh עם טעינה מהירה, עמידות למים ואבק בתקן IP57 (פחות מהאייפון 7 והגלקסי 7). ואחרון חביב המעבד, ה-Snapdragon 810, מעבד שיוצר ע''י חברת Qualcomm בשנה שעברה והוא אמנם עדיין חזק מספיק ויגרום למכשיר להיות די חלק, אך הוא לא ברמה של המעבדים החדשים של החודשים האחרונים, לכן לא ברור למה HTC בחרה במעבד של השנה שעברה. המכשיר כמובן מגיע עם ממשק ה-Sense החדש של HTC על פני אנדרואיד 7.0 נוגט. 

מה בדיוק לא ברור אתם שואלים? ובכן מצד אחד המכשיר מגיע עם מסך Quad HD, תקן IP57 וללא פתח לאוזניות - בעיקרון דברים שדי רגילים ל-2016. אבל מצד שני, המכשיר מגיע עם מעבד משנה שעברה, חיישן מצלמה לא מרשים במיוחד, וחיבור USB Type C בגרסה 2.0 ולא 3.0 מה שישפיע משמעותית על מהירות ההעברה. בנוסף, המכשיר נראה כמעט זהה לחלוטין ל-HTC 10 שהושק מוקדם יותר השנה, והוא זול ממנו ב-50 דולר בלבד (600 דולר). 

הנחיצות של המכשיר הזה לא ממש ברורה בשלב הזה, וזאת אולי הסיבה שהוא כרגע בלעדי לרשת Sprint בארה''ב ולא ברור אם הוא יעשה את דרכו למדינות נוספות. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י