הרשמה

סוף לשמועות: ה-LG G4 נחשף רשמית

איך נראה מכשיר הדגל החדש של LG?

מסתבר שההדלפות היו נכונות: לאחר מסכת שמועות ארוכה מאין כמותה, הציגה אמש חברת LG את מכשיר הדגל החדש שלה, ה-LG G4.

ה-LG G4, ממשיך דרכו של ה-G3 המצוין משנה שעברה, מגיע עם שלל פיצ'רים חדשים ומספר שינויים קוסמטיים על מנת להתחרות על מקום בתור הסמארטפון הטוב ביותר לצד מכשירי הדגל של סמסונג, אפל ו-HTC. ה-LG G4, בדיוק כמו מכשירים אחרים שיצאו בתקופה האחרונה הודלף כמעט באופן מלא שבועות לפני הכרזתו, ועם הזמן גם LG התחילה לחשוף יותר ויותר מאחר והיה בלתי אפשרי לעצור את גל השמועות.

באשר לחומרה החדשה, ה-LG G4 מגיע עם מסך 5.5 אינץ' ברזולוציית Quad HD המשלב את טכנולוגיית ה-Quantom Dot החדשה שתעניק לנו חווית צפיה מלאה בצבעים מדויקים ומלאי חיים. המעבד שבחרה LG הוא ה-Snapdragon 808 של קוואלקום ולא ה-810 שהוא בעצם המעבד הבכיר ביותר שנמצא כיום ברוב מכשירי הדגל של המתחרות וע''פ דיווחים סובל מבעיות בביצועים ומהתחממות יתר. ככל הנראה זוהי הסיבה ש-LG בחרה ללכת על ה-808 בעל 6 הליבות - על מנת להימנע מהבעיות של המעבד הבכיר יותר. LG סיפרה באירוע שהיא התאימה את הממשק שלה למעבד החדש לכן הסיכוי לראות בעיות בביצועים כפי שיש במעבד הבכיר יותר נמוכים. באשר לזכרון, אנו מקבלים 3 ג'יגה ראם, 32 ג'יגה אחסון פנימי יחד עם אופציה להרחבה באמצעות חריץ Micro SD עד ל-128 ג'יגה. באשר למצלמה, המכשיר מגיע עם מצלמה אחורית בעלת חיישן 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8 אשר צפוי להעניק לנו איכות תמונה טובה יותר בתנאי תאורה יירודים, ייצוב תמונה אופטי וחיישן תיקון צבעים. המצלמה האחורית תאובזר בחיישן ברזולוציית 8 מגה פיקסל. באשר לסוללה שנפחה 3000mAh, חברת LG ממשיכה עם המסורת ועדיין מאפשרת לנו להחליף סוללה מתי שרק נרצה באמצעות הסרת גב המכשיר.

באשר לצבעי המכשיר, LG מציעה לנו גב מפלסטיק בצבעים אפור, זהב ולבן, או גב מעור יוקרתי בצבעים שחור, חום, אדום, כחול שמיים, בז' וצהוב.

בצד התוכנתי, LG מציגה את ממשק ה-UX 4 שמולבש על פני אנדרואיד 5.1 המציג חווית שימוש חלקה, נקייה וחכמה יותר. המכשיר יהיה זמין החל מחודש יוני ברחבי העולם בעוד ובדרום קוריאה המכשיר ישווק מוקדם יותר. LG טרם חשפה מחירים רשמיים, אך ע''פ ההערכות המחיר יהיה במעט גבוה יותר מה-G3.

מה דעתכם על ה-LG G4? האם הוא יצליח להתבלט בין המתחרים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י