הרשמה

חדש במובייל: הרפתקאות, חידות ומכות

והפעם אוסף מגוון של משחקים שיעשו רק טוב לסמארטפון שלכם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי אוסף חדש ומגוון-מהרגיל של משחקים בשבילכם.

בוא נתחיל עם קצת מכות ב-Mortal Kombat X לאנדרואיד ול-iOS

כן זה קורה! אנו יכולים לקחת לכל מקום את לוחמי Mortal Kombat מתוך המשחק העשירי והחדש בסדרה. במשחק עלינו להילחם בסדרה של קרבות בתוך המגדלים תוך שימוש בשלושה לוחמים בכל פעם. כל לוחם מיוצג על ידי "קלף", ואת הקלפים ניתן לשדרג ולשפר ככל שאתם צוברים יותר נצחונות וכסף. והחלק הכי טוב? ניתן גם לשחק מול שחקנים אחרים און-ליין!הגרפיקה של המשחק עברה התאמה אבל היא נראית מצוין על מכשירים סלולריים וכן על הטאבלטים והאייפדים. הסאונד נשאר ממש מרשים כמו בגרסאות הקונסולות והמחשב של Mortal Kombat. השינוי העיקרי שעבר המשחק הוא בתחום השליטה, בגרסה זו השליטה מותאמת למסכי מגע בכך ש אנו שולטים על הלוחמים בעזרת טאפ (Tap) וסלייד (Slide) על המסך ובעזרת אייקונים בתחתית המסך על מהלכי בורוטאלטי (Brutality) והפאטלטי (Fatality), השליטה הזו הופכת את המשחק לקל ומתאים למשחק על מסך מגע, נוסף על כך אין צורך בהתמקצעות במכניקת משחק כמו בגרסה הביתית של MKX. חשוב לציין את הרכישות שבתוך האפליקציה – הן נוראה יקרות ומתוך התנסות עם המשחק הן גם מיותרות! את רובן ניתן להשיג בעזרת משחק באפליקציה. לסיכום המשחק כיפי מאוד, מושקע מאוד ומומלץ לאוהבי הז'אנר.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

הוצאתם אגרסיות? עכשיו תירגעו עם כמה חידות ב-Rewind: One Last Chance לאנדרואיד ול-iOS

במשחק Rewind: One Last Chance אנו נכנסים לנעליו של המפקד קול זמון (Commander Kole Zamon) העומד למשפט על פשעיו. במשחק עלינו לחקור את הראיות וההאשמות בסדרה של חידות ופאזלים מאתגרים, בניסיון לראות את שני צדי המטבע של מעשי קול ולראות אילו השפעות יהיו לכך על עולם המשחק. כמעט כל החידות הן מבוססות טקסט ומספרים. המשחק דורש הרבה חשיבה והתעמקות במשמעות הסיפור המוצג בפנינו. הגרפיקה לא מרשימה במיוחד אך לא פוגעת בחווית המשחק, והסאונד עשוי מצוין. מומלץ למי שמחפש משחק עם עומק והרבה מחשבה.

מחיר: 15.90 ש"ח (אין גרסת חינם)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

מה עכשיו? אולי שילוב של אקשן וחשיבה עם Haunted Empire - Three Kingdoms לאנדרואיד

Haunted Empire-Three Kingdoms הוא משחק תפקידים מקוון בתוך עולם המשחקים של סדרת Three Kingdoms. במשחק אנו שולטים על קבוצה של גיבורים בעזרתם עלינו להילחם בשחקנים אחרים בסדרת קרבות על שליטה בשטחים בעולם המשחק. בסוף כל קרב אנו מקבלים נקודות נסיון (XP) וכסף בעזרתם אנו מפתחים את הדמויות וכן את כלי הנשק והתלבושות שלהן. הגרפיקה של המשחק מאוד נעימה לעין נראית כמו סרט מצוייר, הסאונד לא מושקע במיוחד אבל לא מזיק לחוויית המשחק. המשחק מהיר מאוד, כיפי ומומלץ לאוהבי משחקי תפקידים.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך Google Play

ונסיים עם משחק מצוין שחזר מהעבר: Grim Fandango Remastered לאנדרואיד ול-iOS

במשחק ההרפתקאות Grim Fandango Remastered אנו משחקים בתפקידו של מאני קלוורה (Manny Calavera), סוכן נסיעות בעולם המתים. משהו לא טוב מתרחש במשרד הנסיעות של עולם המתים וגיבורינו מאני יוצא להרפתקה אפית ורחבת יריעה. במהלך מסעו הוא יפגוש כל מיני דמויות ויצורים ביניהם שד המכור למהירות, מקעקע שלדים ודבורי ים. Grim Fandango הוא משחק הצבע והקלק (Point & Click) מלא הומור ושנינות המשחק מלא בחידות שדורשות לחשוב מחוץ לקופסה בצורה שלא חוויתם קודם. השליטה נעשית בעזרת לחיצה על המסך על מנת להניע את הדמות ולחיצה על חפצים שפותחת תפריט קטן של אפשרויות של מה ברצוננו לעשות עם אותו חפץ. Grim Fandango Remastered הוא רימייק למשחק המקורי משנת 1998 - בגרסה זו שופרה הגרפיקה, המוזיקה רועננה והמשחקיות הותאמה למסכי מגע. גרסת המובייל זהה לגרסת ה-PS Vita וזה עובד בצורה מושלמת. המשחק מצחיק, מאתגר מאוד, כיפי בצורה יוצאת דופן ומומלץ לכולם... אם המחיר לא מפחיד אתכם לרכישת מובייל.

מחיר: 39.00 ש"ח – מבצע השקה (אין גרסת חינם)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י