הרשמה

ה-HTC One M9 Plus מגיע לאירופה

המכשיר שכבר הוכרז בתור "מה שה-M9 היה צריך להיות"

חברת HTC הכריזה כי מכשיר ה-HTC One M9 Plus יושק מחוץ לגבולות סין ויגיע אלינו לאירופה. צפוי להשקת במכשיר בארץ בתקופה הקרובה

אחת הסיבות שמכשיר הדגל הנוכחי של חברת HTC, ה-HTC One M9 לא הצליח להגיע אל מרכז הבמה לאחר השקתו היא בגלל שכמעט שום דבר לא השתנה ממכשיר הדגל הקודם של הסדרה, ה-One M8. לכן HTC החליטה להשיק את ה-HTC One M9 Plus אשר הביא עימו מסך גדול יותר, חיישן לזיהוי טביעת אצבע ומעבד מתומן ליבות משודרג. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל הבעיה היא שהמכשיר שווק עד כה רק בשוק הסיני. השבוע HTC הכריזה כי היא תשיק את המכשיר המשודרג גם בשוק האירופאי, מה שאומר שדגם ה-Plus יגיע בסופו של דבר גם אלינו לישראל.

פרטים ראשונים על ההשקה והמחירים יפורסמו ע''י המדינות וחברות הסלולר, מה שעלול לקרות בקרוב מאוד. בדיוק כמו ב-HTC One M9 המקורי, ה-M9 Plus צפוי להגיע בצבעים כסף, זהב, והשילוב המעניין של כסוף וזהב. בנוסף, HTC מחזירה למכשיר את חיישן העומק שהוצג לראשונה ב-One M8 ומשום מה ננטש ב-M9. המצלמה הראשית תישאר ברזולוציית 20 מגה פיקסל ועדיין לא ברור באיזה חיישן בחרה HTC לאחר הכישלון של ה-M9 המקורי.

בפן הטכני, ה-HTC One M9 Plus יגיע עם מסך 5.2 אינץ' ברזולוציית 2560x1440 או QHD יחד עם משטח קטן בתחתית המכשיר לזיהוי טביעות אצבע. המעבד של המכשיר יהיה ה-Helio X10 מתומן הליבות מתוצרת MediaTek בעל תדר במהירות 2.2GHz. הבחירה של HTC ב-MediaTek היא מפתיעה ולא מפתיעה: היא מפתיעה בגלל הבחירה בחברה לא מוכרת יחסית בתחום המובייל כמו MediaTek, והיא לא מפתיעה בגלל בעיות ההתחממות של המעבד המוביל כיום בתחום, ה-Snapdragon 810 של קוואלקום אשר פעל ב-One M9 המקורי וגרם לבעיות התחממות וביצועים.

מה דעתכם על הצעד של HTC ? האם ה-HTC One M9 Plus הוא צעד מבורך?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י