הרשמה

ה-Galaxy Note 5 נחשף לראשונה בתמונות

האם זה הדבר האמיתי או עוד זיוף?

לקראת ההכרזה הצפויה בחודש הקרוב, תמונות חדשות חושפות את ה-Galaxy Note 5

חברת סמסונג צפויה להכריז על האח החדש בסדרת ה-Note המוצלחת שלה רק במהלך החודש הבא, אבל כמובן שהאינטרנט לא נח וכבר עכשיו מפורסמות תמונות ראשונות אשר מציגות לכאורה את הפאבלט החדש מבית סמסונג שנראה לא רע בכלל.

בדיוק כפי שסיפרו לנו השמועות בתקופה האחרונה, ה-Note 5 נראה דומה מאוד למכשיר הדגל האחרון של סמסונג, ה-Galaxy S6 והוא מציג את שפת העיצוב החדשה של סמסונג גם לסדרת הפאבלטים שהלכה עד עכשיו בכיוון משלה. ע''פ התמונות שנחשפו ב-Pocketnow, ל-Note 5 יהיו קיעורים דווקא בצד האחורי של המכשיר, כלומר המסך יישאר שטוח, וזה כמובן בשונה מה-Galaxy S6 Edge שאצלו זה בדיוק הפוך.

בחלק הקדמי של המכשיר הכל נראה די מוכר. אנו יכולים לראות שחיישן טביעות האצבע החדש יגיע גם עם המכשיר הנ''ל. גם בחלק האחורי סמסונג ממשיכה במסורת ומשאירה את חיישן דופק הלב, המצלמה והפלאש, שנראים בדיוק כמו ב-S6 Edge. במידה ומסתכלים על החלק התחתון של המכשיר, ניתן לראות שגם כאן סמסונג ממשיכה בקו שלה בסדרת ה-Note ומביאה לנו כעת גרסה משודרגת יותר של עט הסטילוס שלה, ה-S Pen. ע''פ דיווחים, העט החדש יהיה דומה יותר לעט אמיתי והוא יהיה פונקציונלי עוד יותר. כל שאר החלק התחתון נראה זהה לחלוטין למה שכבר ראינו.

בתוך המכשיר, סמסונג צפויה לשלב את ערכת השבבים החדשה והעוצמתית שלה, ה-Exynos 7422 ביחד עם 4 ג'יגה זכרון RAM ומסך בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית 2560x1440 או QHD.

סמסונג צפויה להכריז על ה-Note 5 ב-12 באוגוסט.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:41 20.07.2015 | תמר תמר (אורח)

    ואו מהמם מעניין כמה יעלה

  2. 2

       | פורסם ע"י