הרשמה

סמסונג הכריזה על ה-Galaxy Tab S2 שיתחרה באייפד

האם הגלקסי טאב החדש יהפוך למלך הטאבלטים או שהתואר יישאר אצל האייפד?

סמסונג הציגה היום לעולם את ה-Galaxy Tab S2 - האם הוא יצליח לתת פייט לאייפד של אפל?

סמסונג הכריזה היום רשמית על ה-Galaxy Tab S2, הדגם השני בסדרת הטאבלטים החדשה-יחסית של הענקית הקוריאנית, ואולי הדגם שסוף סוף יצליח לתת פייט לאייפד המוצלח של אפל.

הטאבלט החדש יגיע בגדלים 8 אינץ' ו-9.7 אינץ' ומבנה מגניב למדי. קודם כל, המכשיר יגיע עם מסגרת מתכתית דקה אשר תגרום לגרסת ה-9.7 אינץ' להיות בעובי של 5.6 מ''מ בלבד במשקל מזערי של 389 גרם, ודגם ה-8 אינץ' ישקול 265 גרם בלבד. שתי הגרסאות יגיעו עם מסך איכותי ברזולוציית 2048x1536 בטכנולוגיית ה-Super AMOLED המוכרת של סמסונג אשר מציגה מסך עם צבעים ברורים ומלאי חיים שיהפכו את חווית השימוש שלנו לצבעונית יותר.

באשר למעבד, סמסונג בוחרת ב-Exynos 5433 מתומן הליבות מתוצרתה אשר יגיע עם ארבע ליבות במהירות תדר 1.9GHz וארבע ליבות במהירות תדר 1.3GHz, כל זה ביחד עם 3 ג'יגה ראם. סמסונג תאפשר להרחיב את הזיכרון באמצעות חריץ MicroSD עד ל-128 ג'יגה בנוסף ל-32\64 ג'יגה הקיימים. באשר למצלמה, סמסונג בחרה לשלב במצלמה הראשית חיישן ברזולוציית 8 מגה פיקסל ובמצלמת הסלפי חיישן ברזולוציית 2.1 מגה פיקסל. בנוסף, סמסונג לא מוותרת על חיישן טביעות האצבע שלה והיא תביא אותו גם לטאבלט החדש.

במידה ויצא לכם להכיר את ה-Tab S הראשון, בטח שמתם לב שסמסונג בחרה לוותר הפעם על דגם ה-10.5 אינץ' לטובת 9.7 אינץ'. הדגם החדש יגיע באותו הגודל כמו של האייפד האחרון ביחד עם אותו יחס מסך של 4:3, וללא ספק נראה שסמסונג מכוונת לקרב ישיר עם האייפד בזירת הטאבלטים.

באשר למחירים, מחירו של דגם ה-8 אינץ' יעלה כ-400 יורו (1661 שקל ללא מיסים) ומחירו של דגם ה-9.7 אינץ' יעלה כ-500 יורו (2076 שקל ללא מיסים). המחירים מתייחסים לדגמי ה-WiFi הבסיסיים בעלי 32 ג'יגה אחסון פנימי.

ה-Galaxy Tab S2 צפוי לצאת לשוק בחודש הבא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:38 21.07.2015 | ArchPsion ArchPsion

    די, נו, באמת, כבר 3 שנים שטאבלטים שווים או מעפילים על האייפד, ובשנה האחרונה יש גם טאבלטים סינים זולים שמתחרים באייפד. זה טרנד נורא מאוס הקטע של לדחוף את ה"אולי זה הטאבלט שיתן פייט לאייפד" לכל כתבה על טאבלט חדש. זה ממש מרגיז ולא מקצועי.

  2. 2

    09:30 21.07.2015 | ב ב (אורח)

    היי, אולי תרגע קצת? בסך הכל ניסיון למשוך קצת קליקים, לא כתבו שום דבר שקרי.

    בכל מקרה, אי אפשר (או קשה במיוחד) להתחרות באייפאד, כי לא באמת מדובר רק בחומרה טובה אלא ב"מערכת אקולוגית" של אפליקציות ואופציות שאנדרואיד פשוט לא מתקרבת אליה. הסיבה הן רבות, אבל לדעתי מסתכמות בעובדה שקשה לפרוץ ולהוריד אפליקציות באופן לא חוקי, אז רוב חברות המובייל מוציאות את האפליקציות והמשחקים האיכותיים שלהן קודם כל (או אך ורק) ל-iOS, יש המון בקרת איכות, מערכת 'גן-סגור' שפשוט עושה את מה שהיא תוכננה לעשות בלי טריקים ובלי שטיקים, בלי תקלות ובלי סיבוכים.

    מצד שני, יש לי טלפון אנדרואיד, כי בטלפון אני בעיקר עובד ואני יכול להגדיר עליו כל דבר שאני רוצה מבלי להתאמץ יותר מדי, לנהל אותו באופן אוטומטי ופחות או יותר שיעבוד בשבילי. בטאבלט אני מתעסק בעיקר בבית, אחרי העבודה, כשאני רק רוצה להפעיל, לגלוש ולשחק קצת כדי לנקות את הראש, וכאן היתרונות של האנדרואיד פחות באים לידי ביטוי, לדעתי.

  3. 3

    21:14 21.07.2015 | ArchPsion ArchPsion

    אולי לא שמת לב אבל אתה בדיוק ביססת את הנקודה שלי. זה אפל נגד אנדרואיד, לא אפל נגד סמסונג. סמסונג מנסה לכבוש נתח שוק בתוך עולם האנדרואיד, לא לנגוס בתפוח. בגלל זה זה קטע מאוס ההשוואה הזו. יש מקום לדבר על אפל נגד אנדרואיד, ברור, אבל לא כאן בהכרזה על מוצר חדש. כאן זה דבילי ולא קשור. מי שאוהב אנדרואיד כבר מזמן לא מחפש טאבלט שיהיה יותר טוב מאפל, אלא את הטאבלט הכי טוב של אנדרואיד, וזה מה שחשוב לו כשמוכרז מוצר חדש. מי שאוהב אפל, גם אם הטאבלט הזה היה מכיל פיצ'ר שהופך אותו לחללית, היו אומרים שהאייפד יותר טוב. כל הקטע הזה של "האם זה המכשיר שינצח את האייפד\אייפון" כבר הפך להיות לא יותר מססמא רדודה שאתרים רציניים בעולם כבר מזמן הפסיקו לכלול בכתבות שלהם.

  4. 4

       | פורסם ע"י