הרשמה

תמונות ראשונות של ה-LG V20

המפלצת הבאה של LG נחשפת

תמונות ראשונות של המכשיר הבא של LG

לפני מספר שבועות, חברת LG הודיעה שב-6 לספטמבר היא תכריז באפן רשמי על ממשיך דרכו של ה-LG V10 מהשנה שעברה, הלא הוא כמובן ה-LG V20. כעת, המדליף הנודע OnLeaks בשיתוף עם אתר Android Authority חושפים מקבץ תמונות אשר מציגות לנו כמעט את כל הצדדים של המכשיר החדש מבית LG. 

ע''פ התמונות, ניתן לראות שלהבדיל מהדגם הקודם שהגיע עם מבנה שבעיקרו היה מפלסטיק, המכשיר החדש צפוי להגיע עם מבנה מתכתי מלא. הפיצ'ר המרכזי ביותר של ה-V10 היה המסך השני שהיה ממוקם בחלק העליון של המסך. במידה וטרם הכרתם את ה-V10, כדאי שתדעו שלמכשיר היה מסך ראשי רגיל בגודל 5.7 אינץ' ובחלק העליון היה מסך קטן נוסף ששילב פונקציות נוספות. LG כמובן ממשיכה את הקו והמסך הנוסף ישתלב גם ב-V20; אולם כעת נראה ש-LG בחרה לנטוש את זוג המצלמות הקדמיות לטובת זוג מצלמות אחוריות, ביחד עם פלאש וחיישן לייזר לפוקוס אוטומטי.  גב המכשיר יזכיר לכם מאוד את מכשיר הדגל הנוכחי של החברה, ה-LG G5 מאחר ונוכל למצוא שם גם את חיישן טביעות האצבע המוכר של LG. 

באשר למעבד, ההדלפות לא מספרות לנו באיזה מעבד בחרה LG להשתמש אך ניתן לשער שזה יהיה המעבד Snapdragon 820 העוצמתי של חברת Qualcomm, שיגיע ביחד עם 4 ג'יגה זכרון ראם. באשר למערכת ההפעלה, חברת LG טוענת שזהו המכשיר הראשון שיגיע עם אנדרואיד נוגט (7.0) היישר מהקופסא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י