הרשמה

חדשות המובייל - חידות הגיון, תעלומות בילוש ו-The Banner Saga 2

גם השבוע יעקב נותן לנו טעימה למה שחם בעולם המובייל

אילו משחקים מחכים לנו הפעם?

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Rusty Lake: Roots לאנדרואיד ול-iOS

Rusty Lake: Roots הוא הרפתקת הצבע והקלק מאוד ייחודית ויוצאת דופן. המשחק הוא הוא בעצם סדרה של חידות הגיון ופאזלים מיוחדים, אותם עלינו לפתור על מנת לחשוף את החלק הבא בסיפור. עלילת המשחק מספרת על קורותיה של משפחה אחת וכורכת אותם סביב עץ מיוחד. חלק מהחידות ב-Rusty Lake: Roots מקוריות ולחלקן נחשפנו במשחקים אחרים אך כאן הן מוצגות בצורה שונה ומיחדת. המשחק מהנה מאוד ומומלץ מאוד למחפשים הרפתקה מסוג אחר.

מחיר: 11.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Agatha Christie The ABC Murder לאנדרואיד ול-iOS

Agatha Christie The ABC Murder הוא משחק הרפתקה בלשי המתרחש בעולמה של כותבת ספרי הבילוש והמסתורין הגתה קריסטי, שחייה הסתיימו בצורה מסתורית כמו העלילות בספריה. הפעם אנו מגלמים את הבלש הנודע הרקול פוארו (Hercule Poirot) בחיפושו אחר פתרון לרצח מסתורי. לאורך Agatha Christie The ABC Murder אנו נפתור חידות הגיון, נראיין עדים, חשודים ונמצא פתרונות אפשריים לתעלומה. המשחק הוא בסגנון הצבע והקלק, מאוד נוח על מסך הנייד או הטאבלט. המשחק לא קשה במיוחד ודי מתאים לשחקנים חדשים לז'אנר. משחק מאוד מהנה שנראה נפלאה ומומלץ לכולם.

מחיר: 27.90  ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Invisible, Inc. ל-iOS

Invisible, Inc הוא משחק אקשן התגנבות לפי תורות מגניב בעל סטייל ייחודי משלו. עלילת המשחק מתרחשת בשנת 2074 לאחר השתלטותם של מגה ארגונים על ניהול העולם ומשאביו. אנו משחקים כמפעיל של שני סוכנים אחרונים של ארגון הביון והריגול Invisible, Inc, מטרתנו היא לחדור ולהשמיד את ארגוני העל שהשתלטו על העולם. המשחק הוא סדרה של שלבים בהם אנו מתגנבים, מסתתרים ונלחמים באויבים שונים. בכל שלב ניתקל באתגר ייחודי לו נצטרך למצוא פתרון ייחודי. המשחק מומלץ לחובבי משחקי התגנבות שדורשים השקעת מחשבה וסבלנות.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

Banner Saga 2 לאנדרואיד ול-iOS

Banner Saga 2 הוא משחק אסטרטגיה לפי תורות המתרחש בעולמם של וויקינגים. זהו משחק המשך ל-Banner Saga המצוין, אך אין צורך ממשי לשחק בו על מנת להנות מ- Banner Saga 2. במשחק אנו ננהל שבט וויקינגי הנלחם על הישרדותו בעולם אכזר וקר. Banner Saga 2 לא משחק קל ודורש חשיבה אסטרטגית ועוד יותר חשיבה מחוץ לקופסא. לאורך המשחק יעמדו מולנו לא רק אויבים בקרבות אלא גם החלטות קשות הדורשות מאתנו לעמוד בדילמות בהן נחליט על גורל דמיות חשובות במשחק. Banner Saga 2 נראה מצוין ומומלץ לחובבי משחקי אסטרטגיה וכמובן למעריצי המשחק הקודם.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:58 30.10.2016 | אורח אורח (אורח)

    סעמק למה רק משחקים שעולים כסף

  2. 2

    14:46 19.07.2020 | hukh0 hukh0

    המקום היחיד בישראל שבו מצאתי אזכור לראסטי לייק, אנדררייטד רצח.

  3. 3

       | פורסם ע"י