הרשמה

חדשות המובייל - Pokemon Go, משחקי יריות מגניבים והרפתקאות הצבע והקלק

משחק הפוקימונים ששיגע את העולם סוף סוף זמין בארץ בצורה חוקית

הגיע הזמן למתוח את האצבעות

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

ISLANDS: Non-Placesל-iOS

ISLANDS: Non-Places הוא משחק פאזלים חוויתי במיוחד, עד מצב שבו לפעמים אין כל כך משחקיות אך יש תחושת חוויה של סביבת המשחק. לאורך המשחק אנו עוברים בין שלבים שונים בהם אנו צריכים ליצור אינטראקציה עם הסביבה בה אנו נמצאים. הסביבות נעות בין אי עם קולות של ציפורים אקזוטיות, חניון עם אוטו אחד או אפילו מקרר. במשחק קיימת מעין תחושת זן מרגיעה במיוחד שמעניקה נופח סוראליסטי למשחק. ISLANDS: Non-Places לא מנסה לאתגר אותנו בחידות הגיון או פאזלים סביבתיים מורכבים, אלא פשוט נותן לנו לחוות אותו. מומלץ למחפשים משחק פאזל מסוג שונה ממה שהורגלנו אליו.

מחיר: 11.90 ₪

להורדה דרך App Store

Little Briar Rose לאנדרואיד ול-iOS

Little Briar Rose הוא הרפתקת הצבע והקלק בעל מראה ייחודי בסגנון אמנות הזכוכית הצבעונית. אנו יוצאים להרפתקה כנסיך המנסה לפלס את דרכו בתוך יער קסום על  מנת להעיר נסיכה משנתה העמוקה בנשיקה- כמובן. אם זה נשמע מוכר, אז כן המשחק מתבסס בחופשיות על היפיפייה הנרדמת. לאורך המסע ביער המכושף אנו נפגוש מגוון יצורים אגדתיים כמו פיות גמדים ועוד. בהרפתקאתנו ניתקל בכל פעם במכשול מסוים אותו נפתור בעזרת חידת הגיון או חידה סביבתית לא מסובכת. המשחק די פשוט עם מראה יוצא דופן, מומלץ לשחקנים מתחילים וותיקים כאחד וכמובן לחובבי ז'אנר ה-הצבע והקלק.

מחיר: 11.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Neon Chrome ל-iOS

Neon Chrome הוא משחק יריות בסגנון Roguelike. עלילת המשחק די דלה, אנו בוחרים לוחם נכנסים למעלית ומנסים לשרוד בבניין מלא אויבים במטרה להרוג את ה-Overseer (משגיח). השלבים נוצרים כל פעם מחדש כך שלמעשה המשחק הוא אינסופי. לאורך המשחק ישנם אלמנטים של משחק תפקידים, בהם אנו משדרגים את דמותנו ואת הנשקים שלנו בעזרת חפצים שנמצא לאורך המשחק. השליטה ב-Neon Chrome הותאמה בצורה לא רעה בכלל למסך המגע והחוויה מאוד מספקת. משחק מלא באקשן באוקטן גבוה ומעניק שעות של כיף, יריות ומחשבה של "רק עוד ניסיון אחד אחרון".

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

RunGunJumpGun לאנדרואיד ול-iOS

RunGunJumpGun הוא משחק פלטפורמה מאגר במיוחד. אל תתנו למראה הרטרו להטעות אתכם מדובר במשחק עם כל האלמנטים של משחק מודרני. אנו משחקים דמות ללא שם היוצאת לחיפוש אחר חפצי ערך בעולם פוסט אפוקליפטי חסר חיים, או שכך זה נראה בהתחלה. לאורך השלבים אנו מנווטים בעזרת שני כפתורים אחד לקפיצה והשני לירי. בנוסף עלינו להימנע מהמכשולים המגיעים אלינו מכל עבר. המשחק מכיל למעלה מ-120 שלבים מאתגרים המתרחשים בשלוש עולמות שונים. משחק מאוד מאתגר אך לעולם אינו מתסכל. מומלץ לחובבי הז'אנר ולמחפשים משחק מאתגר שלא מרפה לרגע.

מחיר: 11.90 ש"ח
להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Pokemon GO הושק רשמית בארץ הקודש לאנדרואיד ול-iOS

מה עוד אפשר לומר על המשחק הזה?!?! – צאו לתפוס פוקימונים (הפעם מבלי לעבור על חוקי השימוש באפליקציה).

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)
להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:03 01.12.2016 | אורח אורח (אורח)

    פאקקקקק למה רק משחקים שעולים כסףףףףףףף

  2. 2

    15:19 01.12.2016 | עכנ עכנ (אורח)

    שכחת את Kathy rain?

  3. 3

       | פורסם ע"י