הרשמה

דיווח: ה-LG G6 יגיע בעיצוב חדש וינטוש את הסוללה הנשלפת

פרטים חדשים על ה-LG G6

המכשיר החדש של LG לא יגיע עם בטרייה נשלפת

ה-LG G5 לא בין אחד המכשירים המוצלחים של 2016. הרעיון של LG לעיצוב המודולארי של המכשיר שכלל סוללה שנשלפת מלמטה היה מסורבל ובכללי לא התקבל באהבה בעולם המובייל, למרות תכונות מעניינות יותר כמו זוג המצלמות והתוספות של ה-LG Friends לתחתית הנשלפת של המכשיר.

העיתונאי דוויד רודוק (David Ruddock) צייץ בחשבון הטוויטר שלו שלפי מקורותיו, ה-LG G6 יגיע עם סוללה מובנת שלא ניתנת לשליפה - בניגוד לשאר מכשירי ה-LG בשנים האחרונות. בנוסף, רודוק אמר שהמכשיר יגיע עם עיצוב חדש שכולל שימוש במתכת מבריקה שתעניק למכשיר מראה יותר אלגנטי ונוח לאחיזה.

רודוק גם אומר ש-LG לא מתכוונת ללכת בעקבות הזרם והיא תשאיר את שקע האוזניות במכשיר, בניגוד למה שעשתה אפל, לנובו, HTC, ואולי בקרוב גם סמסונג. שקע האוזניות במכשיר ה-LG V20 היה אחד התכונות הטובות ביותר של המכשיר מאחר והוא הכיל רכיב שנקרא Quad DAC (ממיר דיגיטלי לאנלוגי) שהפך את איכות השמע לאחת הטובות במכשיר מובייל, וסביר להניח שנראה את אותו רכיב מככב גם ב-G6. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    02:32 09.12.2016 | ניר ניר (אורח)

    חבל ל lg בדרך כלל היו ולכול טלפון בכללי היו בעיות עם הבטריות זה רק יקשה את התהליך

  2. 2

    05:19 11.12.2016 | אורן אורן (אורח)

    הם עושים טעות קשה. כמו סמסונג שנטשו את הסוללה הנשלפת כדי "לאפשר אטימה למים" - והתוצאה הייתה נוט 7 מתפוצצים. בקיצור, מקווה שהם ישקלו מחדש.

  3. 3

       | פורסם ע"י