הרשמה

חדשות המובייל - לונה פארקים, התחממות גלובלית והרפתקאות

הגיע הזמן לרענן את ספריית המשחקים שלכם

יעקב שוב מביא את המשחקים הטובים ביותר למכשירי האנדרואיד וה-iOS

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Carbon Warfare לאנדרואיד ול-iOS

Carbon Warfare הוא למעשה משחק סימולציה עם אלמנטים של אסטרטגיה בו אנו מנסים להחריב את כדור הארץ. זאת אנו עושים על ידי הגברת פליטת פחמן, שימוש בדלקים מזהמים והעלאת טמפרטורת כדור הארץ. את כל אלו נגרום בעזרת התאגיד הזדוני שלנו, שם נשקיע בתעשיות המסתמכות על פחם, פחמן ושאר מזהמים, בו זמנית נשתמש בתעמולה שתשאיר את תושבי הפלנטה עיוורים לכל מעשנו. המשחק מראה בצורה די ריאליסטית איך למעשה במו ידנו אנו מחריבים את הכוכב בו אנו חיים. המשחק מאוד מעניין שנותן לנו הצצה למה שמתרחש בעולם התעשייתי במציאות. משחק מעורר מחשבה ומהנה לא פחות למרות שאנו משחקים כנבלים.

מחיר: 11.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Samorost 3 לאנדרואיד ול-iOS

Samorost 3 הוא משחק הרפתקה יפיפה בו אנו משחקים גמד חלל סקרן, היוצא למסע ברחבי הקוסמוס על מנת למצוא את מקורותיו המסתוריים. למסע אנו לוקחים חליל קסם בעזרתו נחקור תשעה פלנטות שונות. כל אחת מאותן פלנטות מלאה בחידות ופאזלים אשר יכולים לאתגר לא מעט שחקנים. Samorost 3 בעל מראה ייחודי ומאוד מושקע, כך גם הסאונד. ראוי לציין שאין שום צורך לשחק במשחקים קודמים בסדרה בשביל ליהנות מ-Samorost 3. משחק מצוין ומומלץ לכולם. תודה לקורא שהפנה את תשומת לבי למשחק. (הקורא בחר שלא להזדהות)

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

RollerCoaster Tycoon Classic לאנדרואיד ול-iOS

RollerCoaster Tycoon Classic הוא משחק סימולציה בו אנו נכנסים לעסקי בניית פארקי שעשועים. המשחק הזה מורכב בעצם משני משחקים אחרים בסדרה הוותיקה הזו, RollerCoaster Tycoon ו-RollerCoaster Tycoon 2 שני אלו היו המשחקים המצליחים ביותר וגם אם נודה על האמת המוצלחים ביותר. מראה המשחק שומר על הגרפיקה המקורית וכך מקנה למשחק מראה רטרו. המשחק מלא בתוכן ואפשריות שונות לבנית פארק השעשועים המושלם. נוסף על כך ישנן שלוש חבילות הרחבה הניתנות לרכישה המגדילות עוד יותר את היצע המתקנים העמוס גם כך. משחק שמנגן על עצב הנוסטלגיה לשחקנים וותיקים ומאפשר לשחקנים צעירים יותר הצצה לאיך סדרת המשחקים המצליחה החלה את דרכה. מאוד כדאי לשחק על טאבלט או אייפד, הדבר מאפשר דיוק ונוחות. מומלץ בחום לחובבי הז'אנר ולמתגעגעים.

מחיר: 23.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Dulp לאנדרואיד ול-iOS

Dulp הוא משחק ארקייד שנראה פשוט בהתחלה. כל שעלינו לעשות הוא לירות כדור לעבר גלגל המורכב מצבעים שונים ולהרוס אותו. כמובן שאנחנו חייבים להתאים את צבע הכדור לחלק בצבע זהה בגלגל. כאמור בהתחלה המשימה נראית קלה אך במהרה החוקים משתנים, מהירות הסיבות משתנה ואפילו קצב הזמן משתנה. משחק ממכר הבודק את מהירות התגובה שלנו. מומלץ לבעלי רפלקסים מהירים.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י