הרשמה

כך נראה ה-LG G6, שיגיע בסוף חודש פברואר

LG מתכננת לגנוב את אור הזרקורים

בהיעדרה של סמסונג, ה-G6 של LG צפוי להיות הכוכב של התערוכה, והיום אנחנו מקבלים תמונה אמינה ראשונה

תערוכת המובייל העולמית MWC שתחל בחודש הבא תחסר ככל הנראה את מכשיר הדגל השנתי של סמסונג, אבל ענקית קוריאנית אחרת מתכננת לגנוב את ההצגה. LG מתכוונת להכריז על מכשיר הדגל הבא שלה ב-26 לפברואר, האתר The Verge הצליח לשים את ידיו על תמונה ראשונה של ה-LG G6 העתידי. 

כפי שנטען כבר קודם ואושר, LG תצייד את המכשיר במסך בגודל 5.7 אינץ' עם יחס גובה-רוחב מוזר של 2:1 כאשר הדגש העיקרי של המסך יהיה המחסור בשוליים. היחס בין המסך לשוליים ב-G6 עומד על 90%, כלומר 90% מהחלק הקדמי של המכשיר מכוסה במסך. התמונה אמנם לא נותנת לנו מבט על החלק התחתון של המכשיר, אבל ב-The Verge אומרים שהחלק התחתון גבוה במקצת מהחלק העליון שלא מכוסה במסך. LG כמובן לא הראשונה שמתכננת מכשיר כמעט ללא שוליים. ה-Mi Mix של Xiaomi כבר עשה זאת בגדול והצליח לגרום ללא מעט רעש בעולם המובייל וגם סמסונג, עם הגלקסי S8 שלה צפויה לשלב אסטרטגיה דומה ולהשיק מכשיר עם שטח מסך גדול יותר. בנוסף, צידי המסך של ה-G6 הם קמורים, בדומה ל-Mi Mix וככל הנראה ל-S8.

לאחר שדיווחנו לכם שהיא נוטשת את המבנה המודולרי, LG בוחרת להתמקד יותר בעיצוב, וע''פ הדיווח, ה-G6 יגיע במבנה שכולו זכוכית ומתכת - מהלך שונה לגמרי ממכשירי ה-LG הקודמים שהיו עשויים ברובם מפלסטיק זול. ה-G6 יכלול שקע אוזניות והוא צפוי להיות גם עמיד בפני מים עד מידה מסוימת, אך לא ניתן יהיה לשלוף את הסוללה שלו. יחד עם זאת, LG לא מחקה לחלוטין את הדברים ששמה ב-G5, כי זוג המצלמות והחיישן הביומטרי בגב המכשיר עשויים לחזור במכשיר החדש. 

פרטים נוספים צפויים לדלוף ככל שאנחנו מתקרבים למועד ההכרזה בתערוכת המובייל העולמית בברצלונה בסוף חודש פברואר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י