הרשמה

חדשות המובייל - Fire Emblem מגיע לראשונה למכשירי המובייל

יעקב שוב יצא למסע לחקור מהם המשחקים השווים של התקופה האחרונה וחזר עם כמה הפתעות

Fire Emblem Heroes, משחקה החדש של נינטנדו הוא בין המשחקים המצוינים שמחכים לכם ברשימה

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Fire Emblem Heroes לאנדרואיד ול-iOS

Fire Emblem Heroes הוא משחק תפקידים טקטי בו אנו נכנסים לעולם Fire Emblem. בו אנו יוצאים, ניחשתם נכון, למסע אפי להצלת אימפרית אסקר (Askr) אשר עומדת בדרכה של האימפריה הדורסנית אמבליאן (Emblian) המנסה להשתלט על העולם. העלילה לא הכי מקורית אבל זה ממש לא פוגע במשחק המצוין הזה, הצד החזק של המשחק הוא מערכת הקרבות ופיתוח הדמויות. קרבות Fire Emblem Heroes הם קרבות אסטרטגיים לפי תורות, דבר הדורש חשיבה של כמה צעדים קדימה. כגיבור המשחק לרשותנו עומדת יכולת ייחודית של זימון (Summon) גיבורים שונים מכל משחקי Fire Emblem הבאים לעזרתנו בעת צרה. המשחק עושה שירות מצוין למעריצי סדרת המשחקים. ישנו מגוון רב של מצבי משחק, ביניהם מוד של סיפור, מצב אונליין בו אנו יכולים לצאת לקרבות מול חברים וישנו גם מגדל האימונים בו אנו יכולים לפתח את הדמויות, נשקיהם וכמובן לצבור חפצים שיעזרו לנו בהרפתקה אליה יצאנו. משחק מהנה, מאתגר, מומלץ מאוד ולא רק למעריצי הסדרה.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Splitter Critters לאנדרואיד ול-iOS

Splitter Critters הוא משחק פאזלים ייחודי בו אנו מנסים לעזור לקבוצת חייזרים חביבים לחזור לחללית שלהם. ייחודיות המשחק היא היכולת שלנו לחתוך את המסך ולהוביל את החייזרים שלנו בבטחה לחללית המחכה להם. במשחק ישנם ארבעים שלבים ברמת קושי עולה. כלומר ככל שנתקדם במשחק, האתגר שהשלב יציב בפנינו יהיה קשה יותר לפתרון. המפתחים מבטיחים שיוסיפו שלבים נוספים. משחק מקסים, מאתגר ומומלץ לכולם.

מחיר: 11.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

A Normal Lost Phone לאנדרואיד ול-iOS

A Normal Lost Phone הוא משחק בו אנו מוצאים טלפון של נערה בשם סם (Sam), שבעזרתו אנו נחשפים לתעלומת היעלמותה. המשחק הוא מעין הרפתקת טקסט, בה אנו נחשפים לחבריה, תמונותיה והתכתבויותיה של סם. בנוסף עלינו לקבל החלטות גורליות לגבי הכיוון אליו המשחק הולך. העלילה במשחק סוחפת וכתובה בצורה משכנעת וטבעית. החידות ב-A Normal Lost Phone לא מאוד קשות ולא גורמות לעצירת המשחק, דבר מעניק זרימה עלילתית טובה. משחק מומלץ לחובבי הז'אנר וגם מקום מצוין להתחיל בו לאלו שלא נחשפו אליו.

מחיר: 11.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

The Frostruneלאנדרואיד ול-iOS

The Frostrune הוא הרפתקת הצבע והקלק (Point & Click) קלאסית. אנו משחקים גיבור התקוע על אי בודד, אליו הוא נקלע לאחר שסופה קיצית הרסה את ספינתו. המשחק מבוסס על מגוון מיתוסים וויקינגיים וכך גם סביבות המשחק. המשחק נראה מצוין, הגרפיקה מצוירת ביד וגם מחלקת הסאונד מושקעת מאוד. המשחק מלא בפאזלים בדרגות קושי שונות, המפוזרים ברחבי האי ממנו אנו מנסים לברוח. זוהי הרפתקה מאוד מוצלחת ומומלצת לחובבי ז'אנר ההרפתקאות בסגנון הצבע והקלק.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:31 14.02.2017 | danik107 danik107 (אורח)

    לא יודע מה איתכם, פייר אמבלם מראה לי שהוא עדיין לא פתוח במדינה שלי.
    יש למישהו פתרון?

  2. 2

    08:09 15.02.2017 | יעקב ורך יעקב ורך

    danik107 נינטנדו משחררת את המשחק בהדרגה, תחילה לשחקנים שנרשמו מראש. בתקופה המאוד קרובה המשחק יהיה זמין לכולם. גילוי נאות- גיליתי את זה רק כשקארתי את התגובה שלך.

  3. 3

       | פורסם ע"י