הרשמה

האם ה-LG G4 מקבל בקרוב דגם משודרג?

אם עדיין לא רכשתם את ה-G4, אולי תרצו לחכות ל-G4 Pro

חברת LG עושה כל שביכולתה בכל מה שקשור לקידום מכשיר הדגל הנוכחי שלה, ה-G4. החברה מספקת לכל מי שרוכש את המכשיר סוללה נוספת ומטען סוללות שולחני, ואפילו מציעה ללקוחותיה (בארה''ב) לרכוש 2 כיסויים אחורים מעור במחיר של אחד. באותו הזמן, צצות שמועות די מעניינות אשר מצביעות על כך שהעבודה של LG כלל לא הסתיימה השנה, ובכוונתה לחשוף מכשיר דגל חדש ועוצמתי יותר לפני 2016.

ה-LG G4 Pro צפוי להיות גרסא מתקדמת יותר של מכשיר הדגל הנוכחי, והוא צפוי להגיע עם מסך 5.8 אינץ' ברזולוציית QHD, מעבד Snapdragon 820 של חברת קוואלקום, 4 ג'יגה זכרון ראם, זכרון אחסון פנימי של 32 ו-64 ג'יגה, מצלמה ראשית ברזולוציית 27 מגה פיקסל, ומצלמה קדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל. בנוסף, המכשיר צפוי להגיע עם גימור מתכתי - מה שיעניק לו את אותה תחושת פרימיום לה חיכינו מ-LG הרבה מאוד זמן. המכשיר צפוי לנחות בחודש אוקטובר, וחודש ספטמבר יהיה המועד ההגיוני ביותר להכרזה: בחודש זה תתקיים תערוכת IFA, שם צפויה לחשוף את ה-Galaxy Note 5 שלה. יתכן שה-G4 Pro הוא התשובה של LG למכשיר המתחרה של סמסונג.

הפרטים מגיעים מאתר רוסי אשר אמינותו מוטלת בספק. ע''פ אותו אתר, הפרטים נלקחו מהרשת החברתית הסינית Weibo, לכן כדאי להתייחס לשמועה בערבון מוגבל.

בהנחה שה-LG G4 Pro אכן אמיתי, האם תעדיפו לרכוש את דגם ה-G4 הזמין כעת או שתעדיפו לחכות לדגם העוצמתי יותר?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:02 18.06.2015 | ROLE ROLE

    זאת תמונה של OPO בכלל...

  2. 2

       | פורסם ע"י