הרשמה

חדש במובייל - מכות, משולשים ונשורת גרעינית

נהיה לכם משעמם בסמארטפון? הנה אוסף חדש של משחקים שלא תרצו לפספס

יעקב ורך חוזר עם אוסף חדש של משחקים חדשים ומגניבים שיעבירו לכם את הזמן בכיף בסמארטפון ובטאבלט

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים בשבילכם, כולל המשחק שהצליח לעקוף את Candy Crush במכירות!

בוא נחזור לשנות ה-80 עם Kung Fury Street Rage לאנדרואיד ול-iOS

Kung Fury Street Rage הוא משחק המבוסס על הסרט הפרודי Kung Fury, שעושה צחוק מכל הקלישאה אפשרית שיצרו סרטי אקשן משנות ה-80. כמו הסרט, כך גם המשחק משתמש בקלישאות שנות ה-80 רק בצורת משחק אינסופי בסגנון Beat 'em up. ב-Kung Fury Street Rage אנו נכנסים לנעלי הגיבור ועלינו להילחם באינסוף אויבים. השליטה במשחק מאוד פשוטה - לוחצים על צד המסך בו אנו רוצים שהדמות תכה את האויב. הגרפיקה של המשחק היא בסגנון פיקסל ארט בתוך מכונת ארקייד. הסאונד מגניב עם אפקטים מוגזמים ומנגינה שחוזרת על עצמה בסגנון משחק משנות ה80. מומלץ לחובבי משחקי Beat 'em up ו-Endless, ובייחוד למי שגדל על משחקי המכות של פעם.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

אם מכות נראה לכם כמו דרך אישית מדי לחסל את האויב, נסו לחסל אותם מטווח רחוק ב-Hitman: Sniper לאנדרואיד ול-iOS

ב-Hitman: Sniper אנו משחקים בתור סוכן 47 ועלינו מוטלת המשימה להרוג מגוון מטרות, הכל מרחוק ודרך הכוונת הטלסקופית של רובה צלפים. המשחק מאוד מספק אך מאתגר: עלינו להרוג את המטרה בעזרת רמזים קוליים וגרפים על המסך, אך המשימה לא כל כך פשוטה. במהלך המשימות עלינו לגרום למטרה לחשוף את עצמה, גם אם זה אומר ליצור המולה ובלאגן בסביבה כדי לעודד אותה לזוז. ישנו מגוון לא קטן של אפשריות ליצירת כאוס כמו ירי במעקה זכוכית בשביל לגרום לדמות הנשענת עליו ליפול - שימוש מתוחכם ויצירתי בסביבה מביא לניקוד גבוה של המשימה. הגרפיקה במשחק מושקעת אך כבר ראינו משחקים יפים יותר. מצד שני, זה ממש לא פוגע במשחק. הסאונד מושקע גם הוא ותורם לאווירה. מומלץ מאוד למרות המחיר.

מחיר: 17.90 ש"ח (אין גרסת חינם)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

נעשה הפסקה עם האלימות ונשחק בהזזת קירות ב-Move the Walls ל-iOS

Move the Walls הוא משחק פשוט של זריזות תגובה, בו עלינו לפנות דרך למשולש ירוק בשלב הראשון לאחר מכן בשלבים מתקדמים יותר לבלון, צב וחללית בין שאר צורות ודמויות. כאמור עלינו לפנות דרך על ידי הזזה שמאלה או ימינה של מכשולים ולעומת זאת להביא למרכז המסך מטבעות בתוך השלבים. בעזרת איסוף המטבעות אנו יכולים לפתוח שלבים נוספים, וככל שהשלב מתקדם יותר כך נצטרך יותר מטבעות. הגרפיקה מאוד פשוטה אך נעימה לעין ולא מאפילה על המכשולים. הסאונד מאוד נחמד, קצבי ודי ממכר, אך מורכב מטרק אחד בלבד מה שעשוי להפוך למעצבן אחרי מספיק שעות. המשחקיות מאוד כיפית, ממכרת במיוחד ותמיד שומרת על הרצון לעוד ניסיון אחד. מומלץ לכולם ומעולה בשביל להעביר כמה דקות בכיף.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

נמשיך עם ריצה בעולמה של לארה קרופט במשחק Lara Croft: Relic Run לאנדרואיד ול-iOS

Lara Croft: Relic Run הוא משחק ריצה ואיסוף חפצים. המשחק לוקח אותנו אל ההיסטוריה של לארה קרופט עם שלבים מעולם משחקי טומב ריידר אשר יצאו לאורך השנים. המשחק נותן תחושה של שלבים בסגנון שלבי הנסיעה במשחקי טומב ריידר משנות ה-90. השליטה במשחק די פשוטה: עושים סוויפים לכיוונים השונים על מנת להתחמק ממכשולים ואויבים, או במילים אחרות: משחקים Temple Run עם דמויות אחרות ויותר השקעה בתוכן. ישנם גם רובים במשחק ואלו בשביל ירי באויבים שונים. ישנם גם קרבות בוס וקטעי נסיעה על אופנועים במהלך השלבים. הגרפיקה מאוד מושקעת ודורשת מכשיר חזק על מנת להריץ את המשחק. הסאונד מושקע מאוד גם הוא ויוצר אווירה התואמת את הנראה על המסך. מומלץ לחובבי Tomb Raider ולא רק!

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

ולכבוד E3 שבא עלינו לטובה נסיים עם משחק חם מהתערוכה בו ננהל החיים לאחר קטסטרופה אטומית ב-Fallout Shelter ל-iOS (גרסת אנדרואיד תצא בחודשים הקרובים).

Fallout Shelter הוא משחק ניהול אנשים ומשאבים. בו מוטלת עלינו המשימה לניהול כספת (Vault) עם מספר מיוחד משלנו. הכספת מתמלאת באנשים אשר שרדו את התופת הגרעינית והגיעו לפתח הכספת - אנו נכניס אותם פנימה ומיד ניתן להם תפקיד. במשחק עלינו לבנות חדרים שונים על מנת לקיים את חיי האנשים בשלוש קטגוריות עיקריות- חשמל, מים ואוכל המיוצגות ע"י שלושה מדים בחלק העליון של המסך. כל חדר מייצר את המשאב שלו תוך זמן מסוים, כאשר לנו יש את האפשרות לזרז את התהליך אך ישנו גם סיכוי לגרום לשריפה באותו חדר ובכך לאפס את שעון הייצור. רמת הסיכון מיוצגת ע"י אחוזים במסך הנתונים של החדר. את החדרים ניתן לשדרג וכך גם את האנשים, בנוסף ניתן לאחד חדרים ולייצר הרבה יותר אך בהשקעה של יותר זמן. בכל פעם שחדר מייצר את אחד המשאבים, אנו מקבלים משאבים ופקקים שזהו הכסף במשחק. בעזרת הפקקים אנו בונים ומשדרגים את הכספת שלנו, וגם כאן יש אלמנט של סיכון: ישנה אופציה לקצר את תהליך איסוף הפקקים בכך שנשלח את אנשינו לשממה שבחוץ על מנת לאסוף משאבים, פקקים וחפצים המגנים עליהם מהקרינה שבחוץ.

במהלך מסיבת העיתונאים הבטיחו המפתחים כי המשחק חינמי והקניות בו ממש לא הכרחיות - והם לגמרי קיימו! המיקרו תשלומים משמשים לקנייה של קופסאות אוכל המכילות משאבים, כסף וחפצים שונים, את קופסאות האוכל האלו אנו מקבלים בתוך המשחק בחינם על ידי מילוי מכסות שצצות בפינה התחתונה בצד הימיני של המסך, וכאמור אין צורך אמיתי לקנות אותן. הגרפיקה במשחק מושקעת ומלאה בפרטים קטנים. מניסיון עם Fallout Shelter רצוי לשחק על האייפד על מנת לראות הכל בקלות אך גם על האייפון המשחק נראה מצויין. הסאונד במשחק נעשה בצורה טובה מאוד, המון אפקטים שונים ורעשי רקע. לסיכום משחק מצוין כיפי מאוד ופשוט למשתמש. מתאים לחובבי ז'אנר הניהול ומאוד ידידותי לשחקנים מתחילים.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:11 24.06.2015 | DrizziTx DrizziTx

    נחמד, תודה ;)

  2. 2

       | פורסם ע"י