הרשמה

חדש במובייל - תולעים, צבאים ושודדת קברים

יעקב ורך חוזר עם אוסף משחקים שישדרגו את הסמארטפון והטאבלט שלכם

יעקב ורך מביא לכם גם השבוע את משחקי המובייל שיעשו רק טוב לסמארטפון ולטאבלט שלכם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? אז הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים בשבילכם.

בוא נתחיל עם משחק טומב ריידר חדש ב- Lara Croft GO לאנדרואיד ול-iOS

ב- Lara Croft GO אנו חוזרים להרפתקה נוספת בעולמה של לארה קרופט. המשחק הזה הוא בעצם פאזל אחד גדול - כל שלב הוא מעין חידה בפני עצמו, המורכבת מפלטפורמות עליהן עלינו לטפס ואויבים אותם צריך להרוג או להימנע מהם. כך בעצם אנו משלבים תנועה, התגנבות וירי בצורה מאוד מעניינת. השליטה במשחק מתבצעת על ידי סוויפים (Swipe), וירי ופעולות אחרות מתבצעות על ידי טאפים (Tap). המאבק באויבים דורש למידה של תנועתם על מנת לדעת מתי הם נכנסים לפעולה ומה צורת התקדמותם בשלב בהתאם לתנועותיה של לארה. בנוסף, כיאה למשחק טומב ריידר, ישנו גם חיפוש אחר חפצי אומנות נסתרים, אותם יש לאסוף באמצעות טאפ כשהם נחשפים לעיננו. החפצים השונים מוחבאים בשלבים - חלקם גלויים אך רובם נסתרים בצורה מאוד מיוחדת בשלב כאשר הם נחשפים ונחבאים לסירוגין בהתאם למיקום שלנו. הגרפיקה במשחק מאוד מושקעת ונראית מצוין, ישנו גם משחק מאוד ייחודי עם הרקע והדמויות על המסך. הסאונד מושקע כיאה למשחק של טומב ריידר. מעריצי הסדרה יהנו מאוד מקריצות למשחקי העבר, במיוחד בתפריט המשחק. המשחק מומלץ לכולם ולמעריצי הסדרה בפרט.

מחיר: 17.90 ש"ח (אין גרסה חינמית)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

נמשיך עם תולעים לוחמניות ב-Worms 4 ל-iOS

ב- Worms 4 אנו חוזרים לעולם בו קבוצות של תולעים נלחמות אחת בשניה בעזרת כלי נשק קטלנים ללא רחם. בגרסה זו של המשחק המפתחים הוסיפו מגוון רב חדש של נשקים, כ-80 משימות יחיד להתקדמות ופיתוח התולעים והנשקים במשחק. יש גם מצב משחק רשת ייחודי בו ניתן לשחק מול יריבים מסביב לעולם, ומשימות שבועיות בהן צריך לעמוד ביעדים שונים על מנת לזכות בשדרוגים מיוחדים. השליטה והתפריטים עברו התאמה מאוד טובה למסך מגע ולמכשירי סמארטפון במיוחד, השליטה בתולעים ובתפריטים היא הנוחה ביותר בהיסטוריה של Worms למובייל. הגרפיקה במשחק מאוד מושקעת ונראית כמו סרט מצויר, וגם הסאונד נפלא ועשוי בצורה מאוד מקצועית. מומלץ מאוד לשחקנים מתחילים וותיקים בסדרה כאחד.

מחיר: 17.90 ש"ח (אין גרסה חינמית)

להורדה דרך App Store

ועכשיו להרפתקה עם צבי, כן צבי... ב- The Deer God לאנדרואיד ול-iOS

The Deer God הוא משחק פלטפורמה אינסופי. במשחק, צייד בלי הרבה מזל מגלה עד כמה קשה לחיות בגוף הצבי אותו הוא צד. המשחק מתחיל בכך שהצייד מת תוך כדי שהוא צד צבי ומיד נשמתו נכנסת לגופו של הצבי - כאן מתחילה ההרפתקה שלנו. במשחק אנו משחקים כצבי ועלינו לרוץ, לקפוץ ולגלות מקומות נסתרים לאורך המשחק. השליטה קלה מאוד, טאפ (Tap) על צד ימין של המסך יגרום לצבי לקפוץ ובצדו השמאלי של המסך קיים ג'ויסטיק המאפשר תנועה ימינה ושמאלה של הצבי. המשחק מאתגר מאוד, כיפי ומעורר מחשבה על איך זה לחיות כניצוד. לאורך השלבים עלינו להימנע מטורפים ומכשולים שונים. הגרפיקה במשחק היא פיקסל ארט שנראה מצוין ומתאים לפלטפורמות המובייל. הסאונד מושקע גם הוא. משחק יפה, מרגש ומעורר מחשבה. מומלץ לכולם.

מחיר: 27.50 ש"ח (אין גרסה חינמית)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

ונסיים עם בריחה מלבה רותחת במקדש עתיק במשחק הפלטפורמה Raider Rush ל-iOS

ב-Raider Rush אנו נכנסים לנעליו של הרפתקן היוצא למציאת אוצר אך מעורר גל של לבה רותחת שממנו עליו לברוח. המשחק מאוד פשוט (וטוב שכך), השליטה מתבצעת על ידי לחיצה על הצד השמאלי והימני של המסך על מנת לקפוץ לצד הרצוי בהתאם. גובה הקפיצה נקבע בהתאם לאורך הלחיצה, כך שככל שאנו רוצים לקפוץ גבוה יותר, כך עלינו להחזיק את הלחיצה לזמן ארוך יותר. השליטה מאוד אינטואיטיבית וכאמור מאוד פשוטה. במשחק ישנם שני מקדשים מאתגרים ומצב אינסופי אחד. הגרפיקה במשחק פשוטה אך יפה, הסאונד נחמד מאוד ומוסיף לאווירת הדחיפות. המשחק מאוד כיפי, מתאים למשחק בפרקי זמן קצרים ומומלץ לכולם.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:11 18.09.2015 | Good Good (אורח)

    תודה רבה על ההשקעה. המשך כך.

  2. 2

       | פורסם ע"י