הרשמה

חדש במובייל - ארנבים מעופפים ויצורים צבעוניים

יעקב ורך חוזר עם אוסף משחקים שישדרגו את הסמארטפון והטאבלט שלכם

יעקב ורך מביא לכם את משחקי המובייל שיעשו רק טוב לסמארטפון ולטאבלט שלכם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? אז הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים בשבילכם.

בוא נתחיל עם הרפתקה של ארנב בחליפת תעופה ב-Cloud Spin ל-iOS

במשחק Cloud Spin אנו נכנסים לנעליו של לאקי (Lucky) - ארנב חובב תעופה ואדרנלין. Cloud Spin מורכב משני מצבי משחק: האחד הוא מצב תעופה חופשי בו אנו יכולים פשוט לעופף ולחקור את העולם היפיפייה של המשחק, והמצב השני הוא התחרות (Tournament) בה אנו יוצאים לתעופה בשלבים המלאים במטבעות אותם צריך לאסוף, מכשולים מהם צריך להימנע, לעבור דרך חישוקים המוצבים בצורות מאתגרות ולאסוף כוכבים על מנת לצבור מהירות. במשחק ישנם כ-12 שלבים. השליטה במשחק מאוד פשוטה - מניחים אצבע על המסך ומניעים אותה מצד לצד על מנת לשלוט בלאקי, ואם מניחים אצבע נוספת על המסך מקבלים תאוצה נוספת למהירות הטיסה. הגרפיקה במשחק מאוד יפה ומושקעת - רואים את השימוש היפה במנוע ה-Unreal. הסאונד גם הוא מושקע ונעים מאוד לאוזן. משחק כיפי ומומלץ לכולם.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

נמשיך משחק פלטפורמה חלקלק - Land Sliders ל-iOS

Land Sliders הוא משחק פלטפורמה במהותו בו אנו צריכים להחליק בשלבים השונים, לאסוף מגוון חפצים המשתנים בהתאם לשלב והדמות אותה אנו משחקים. לדוגמא אם נצא לשלב של קווסט (Quest) נצטרך לאסוף מפות על מנת לזכות בנקודות, או במקרה בו נצא להרפתקה עם אריה, נצטרך לאסוף נתחי בשר. לאורך השלבים מוצבים אויבים ומכשולים שונים. השליטה במשחק נעשית על ידי סוייפים (Swipe) ועצירות במקום נעשות על ידי טאפים (Tap) על המסך. האתגר במשחק נובע מהצורך שלנו לנווט בין המכשולים ואיסוף הנקודות השונות. המשחק נראה ונשמע טוב, ואינו דורש זמן רב על מנת לסיים שלב כך שהוא מתאים למשחק בפרקי זמן קצרים.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

ועכשיו מה לעזאזל ב-AZZL ל-iOS

AZZL הוא משחק פאזל אנימציה מהמם. המשחק מורכב מעשרה עולמות שונים וכאשר מסיימים עם עשרת העולמות מקבלים הפתעה. במשחק ישנם יותר ממאה שלבים שונים, בהם אנו עוברים בין פאזלים שמורכבים מסרט מצויר קצר. בהתחלה הסרט המצויר לא מסודר - כלומר התנועה בסרטון לא מראה את הדמות והרקע בצורה נכונה ועלינו לסדר את החלקים בצורה הנכונה. AZZL מאוד פשוט להבנה, השליטה בו אינטואיטיבית ומתאימה לשחקנים בכל הגילאים. הגרפיקה במשחק יפה וצבעונית, קצת כמו ספר ילדים. גם הסאונד מתאים לאווירה עם צלילים לא מטרידים ומוזיקה נעימה ומרגיעה. מומלץ לשחקנים בכל הגילאים.

מחיר: 10.90 ש"ח (אין גרסה חינמית)

להורדה דרך App Store

אם התחלנו עם תעופה נסיים עם תעופה וירי אינסופי משוגע במיוחד ב-Shooty Skies ל-iOS

Shooty Skies הוא משחק ארקייד ירי אינסופי צבעוני. במשחק אנו שולטים על טייסים שונים העסוקים בירי אינסופי. לאורך השלבים השונים אנו יורים ללא הרף במגוון מאוד רחב של אויבים ובוסים מאוד יצירתיים, אוספים מטבעות על מנת להמשיך במשחק לאחר פסילה ומקבלים שדרוגים שונים שמוסיפים כוח-אש. דבר נחמד במשחק זה שכאשר נפסלים - לא סתם מתחילים מההתחלה, אלא מקבלים צילום מסך של רגע המוות הגורלי. השליטה במשחק מאוד פשוטה - פשוט שמים את האצבע על המטוס וכך מניעים אתו בשלב - אין כפתור ירי כי הירי פשוט לא נפסק. המשחק מהיר ומלא אדרנלין כיאה למפתחים שהביאו לנו את Pac-Man 256. המשחק ב- Shooty Skies אינו דורש השקעה רבה של זמן ומצוין בשביל להעביר כמה דקות בכיף.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:12 12.10.2015 | SAMSUNG SAMSUNG (אורח)

    למה רק לIOS מה אם אנדרואיד

  2. 2

    08:10 13.10.2015 | taltal20 taltal20

    בדיוק! יש כאן גם קהילת אנדרואיד גדולה ומכובדת, שאתם צריכים לכבד אותה!

  3. 3

       | פורסם ע"י