הרשמה

חדש במובייל - רובוטים, חלליות וויקינגים

יעקב ורך חוזר עם אוסף משחקים שישדרגו את הסמארטפון והטאבלט שלכם

יעקב ורך מביא את משחקי המובייל שיעשו רק טוב לסמארטפון ולטאבלט שלכם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

בוא נתחיל עם הרפתקה בחלל ב-Last Horizon לאנדרואיד ול-iOS

במשחק Last Horizon אנו משחקים כטייס של החללית האחרונה, שנשלח למשימה החשובה מכל! מציאת כוכב חדש להתיישב בו לציוויליזציה הגוועת. במשחק ישנן שתי משימות חשובות: האחת היא איסוף משאבים ובריחה מחייזרים עוינים, והשנייה היא הטסת החללית ונחיתה על הכוכבים השונים, משימה זו היא הקשה והמאתגרת מבין השתיים במשחק. עלינו לתמרן באופן מושלם בין תאוצה, האטה והימנעות מנחיתה על מכשולים העלולים לפגוע בחללית. המשחק מאתגר מאוד ומלאה אווירה. צאו לחקור את החלל האינסופי.

מחיר: 11.60 ש"ח

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

נמשיך למשחק מלחמה עתידני ב-Battle Supremacy: Evolution ל-iOS

ב-Battle Supremacy: Evolution אנו יוצאים לשדה הקרב ברכב המשנה צורה לשלושה כלים צבאיים: מל"ט, טנק וכמובן מטוס. במשחק ישנם יותר ממאה משימות משחק יחיד בנוסף למצב מולטיפלייר ברשת הכולל מצבי משחק כמו תפוס את הבסיס ו- Team Deathmatch. לאורך השלבים נמצא חלפים ושדרוגים לכלי הקרב משני הצורה שלנו. זהו משחק יריות מאוד מהיר, אינטנסיבי, כיפי ובעל גרפיקה מרשימה.

מחיר: 17.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

נמשיך עם משחק פלטפורמה חביב במיוחד-Starlit Adventures לאנדרואיד ול-iOS

במשחק Starlit Adventures אנו יוצאים להרפתקה בה נצטרך לעזור לגיבורים בו וקיקי בחיפוש אחר כוכבים שנגנבו ע"י נורו הרשע. המשחק מורכב משמונה עולמות מגוונים מרובי שלבים בהם עלינו לעבור בין פלטפורמות תוך פתרון חידות סביבתיות. בנוסף עלינו להילחם באויבים בשימוש בסביבת המשחק על ידי הפלת בלוקים על האויבים או איסוף נשקים במהלך המשחק. הדבר הכי חשוב במשחק זה לאסוף כוכבים ולפתוח שלבים חדשים ואפשרויות חדשות למשחק.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

ונסיים עם הרפתקאות ויקינגים ב-The Last Vikings לאנדרואיד ול-iOS

במשחק The Last Vikings אנו נכנסים לנעליו של ויקינג אשר יוצא לפשיטות על כפרים וערים מעבר לים. עיקר המשחק מתרחש במסע המסוכן בים בו אנו נתקל במגוון מכשולים, אויבים שונים ויצורים מיתולוגיים. אל מול כל אלו אנו מגנים על עצמנו במיני משחק בו עלינו ללחוץ על כפתור ההתקפה בזמן הנכון על מנת להתקדם בשייט עלינו להחזיק כפתור החתירה ולעזוב בנקודה הנכונה על הציר ההתקדמות. בפשיטות עצמן אנו יורדים לחוף ומנסים ליצור כמה שיותר נזק בלחיצות על האפשרות התקיפה הנכונות. לאורך המשחק נפלוש למקומות שונים, נגייס לשורותינו וויקינגים חדשים וניצור ספינות מתקדמות וגדולות על מנת להיות הוויקינגים המוצלחים ביותר.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י