הרשמה

חדש במובייל - גיבורים, צלפים וחוטבי עצים

יעקב ורך חוזר עם אוסף משחקים שישדרגו את הסמארטפון והטאבלט שלכם

יעקב ורך מביא את משחקי המובייל שיעשו רק טוב לסמארטפון ולטאבלט שלכם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

נתחיל עם משחק אקשן תפקידים ב-BattleHand לאנדרואיד ול-iOS

במשחק BattleHand עלינו לגייס קבוצה של גיבורים היוצאים להציל את הממלכה מידיה של המלכה המרושעת אמטיסת (Amethyst). זהו משחק אקשן עם לא מעט אלמנטים של משחק תפקידים, בהם ניתנים לכל גיבור שמונה קלפים של פעולות שונות, נשקים, חפצים וכמובן קסמים מגוונים. בנוסף נצטרך לשפר את הדמויות מהן נבחר להקים את קבוצתנו על ידי צבירת ניסיון. נוסף לקמפיין השחקן היחיד ישנו גם מצב PvP בו אפשר להילחם מול שחקנים ברשת, מומלץ קודם לסיים את מצב היחיד על מנת לצבור ניסיון.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

נמשיך עם צלף בעל שליחות ב-LONEWOLF ל-iOS

ב- LONEWOLF אנו נכנסים לנעליו של צלף הצריך לחסל אנשים שונים, המון! אנשים שונים. מטרתנו במשחק היא לחסל ארגון פשע ורשע בשם Assembly. העלילה מסופרת בעזרת קטעי קישור המצוירים בסגנון קומיקס אפל. רמת הקושי עולה במשך השלבים וכך גם הדרישה מאתנו לחשוב קצת אחרת על דרך פעולתנו.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

כבו את האורות ושימו אוזניות אנחנו משחקים ב-Buried - Interactive Story לאנדרואיד ול-iOS

במשחק Buried - Interactive Story אנו יוצאים למסע אפל של חוטב עצים הנקלע לניסוי מדעי. זוהי הרפתקת טקסט מפחידה המסופרת בתמונות מושקעות, קטעי סאונד היוצרים אווירה מותחת וכמובן טקסט הכתוב בצורה מצוינת. התפתחות הסיפור תלויה בבחירות השונות שאנו עושים לאורך פרקי הסיפור, בסיום כל פרק נוכל גם לראות אילו בחירות עשו אנשים אחרים אשר שיחקו במשחק. מומלץ לחובבי האימה מביננו.

מחיר: 10.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

ולסיום בואו נהיה קצת מרובעים ב- Squareface ל-iOS

Squareface הוא משחק אקשן הרפתקאות יפיפה. במשחק אנו יוצאים להרפתקה בה נגלה את המסתורין מאחורי דמויות הנייר. המשחק מורכב מרצף של שלבים: בכל שלב מוצבת בפנינו משימה אותה נצטרך לבצע על ידי שוטטות בעולם המשחק, איסוף חפצים שונים, לחימה באויבים מאתגרים, בניית מבני קרטון, איסוף נשקים ואפילו אימוץ חיות מחמד. המשחק מהנה מאוד, מלא באווירה חיובית ובעל גרפיקה מרשימה.

מחיר: 17.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:16 12.01.2016 | דניאל דניאל (אורח)

    אחלה כתבה. תודה על המשחקים לאנדרואיד!

  2. 2

       | פורסם ע"י