הרשמה

חדשות המובייל - Final Fantasy, פאזלים והמהפכה האיראנית

יעקב עוזר לכם גם הפעם להכין את מכשירכם לקיץ

Square Enix משחררת את שני הכותרים הגדולים ביותר שלה אל המובייל

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Hyperburner ל-iOS ובקרוב מאוד לאנדרואיד

Hyperburner הוא משחק טייס חללי מהיר במיוחד בו נחקור קולוניות חלל רחוקות. המשחק הוא סדרה של מרוצים באוקטן גבוהה הנהיים יותר ויותר קשים ודורשים זריזות תגובה. משחק מהיר שלא דורש המון למידה, נראה נפלאה ומומלץ לכולם.

מחיר: 11.90 ₪

להורדה דרך App Store

Perchang  ל-iOS

Perchang הוא משחק פאזלים המורכב מחידות מבוססות פיזיקה, משולבות יחד עם מכניקת המשחק הקלאסי פליפר. לאורך המשחק נצטרך להפעיל לא מעט תאים אפורים כי המשחק הוא בהחלט לא קל. המשחק מורכב מ-60 שלבים העולים בדרגות הקושי ככל שמתקדמים במשחק. Perchang  מאוד מהנה ומבטיח שעות של גירוד ראש.

מומלץ לחובבי הז'אנר.

מחיר: 7.90 ₪

להורדה דרך App Store

Rodeo Stampede - Sky Zoo Safari לאנדרואיד ול-iOS

עלו על האוכף ותחזיקו חזק, כי אנחנו יוצאים לרודאו בספארי. במשחק נצא למרוצים בהם נתפוס בעזרת הלאסו שלנו מגוון חיות, אותן נגדל, נטפח ובסופו של דבר נצא איתן לסיבוב על מסלול המירוצים. בנוסף, נצטרך גם לנהל את גן החיות המצטבר ההולך וגדל שלנו, דבר המעניק נפח נוסף למשחק. Sky Zoo Safari הוא משחק די פשוט המתאים לשחקנים מתחילים אך גם שחקנים מנוסים יותר ייהנו ממנו מאוד.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

1979 Revolution ל-iOS

1979 Revolution הוא משחק הרפתקאות המונע על ידי הבחירות שלנו לאורך המשחק והתוצאות שלהן. העלילה מתרחשת בטהרן בשנת המהפכה, בה נעזור לגיבור המשחק ראזה שירזי צלם עיתונות לנווט בערפל המוסרי של התקופה. ב-Revolution 1979 נצטרך להחליט למי לעזור, במי לבטוח ובעיקר מה לצלם ולפרסם על מנת להביא לשינוי אותו נרצה להביא. אירועי המשחק מבוססים באופן רופף על אירועים אמיתיים. משחק יוצא דופן המומלץ לחובבי הז'אנר.

מחיר: 11.90 ₪

להורדה דרך App Store

KINGDOM HEARTS Unchained X לאנדרואיד ול-iOS

לראשונה בניידים משחק חדש בסדרת KINGDOM HEARTS. אז כפי שהמעריצים יודעים המשחק משלב עולמות של דיסני ודמויות מסדרת משחקי פיינל פנטסי. במהלך המשחק נצא להרפתקאות ונעזור לדמויות דיסני כגון: המלך מיקי, דונלד, גופי ועוד מעל ל-100 דמויות דיסני שונות, להגנה על עולמם בעזרת ה-Keyblade במלחמתו ב-Heartless. המשחק הוא מעין פריקוול לסדרת המשחקים על הקונסולות. המשחק יפיפייה מומלץ למעריצי הסדרה ומקום מצוין להתחיל בו למי שלא התנסה במגוון המשחקים שיצאו בסדרה.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Tap My Katamari - Idle Clicker לאנדרואיד ול-iOS

Tap My Katamari - Idle Clicker הוא משחק ספין-אוף לסדרת המשחקים המצליחה והמוזרה. המשחק הוא קליקר בו אנו צריכים ללחוץ ללא הרף על הכפתור של איסוף החפצים לכדור ענקי אחד. גם בפרק זה של הסדרה המלך מטיל על הנסיך משימה את משימת החזרת הסדר לקוסמוס, על ידי הקטמרי אליו נדבקים החפצים השונים בעולם. אותם נצטרך לגלגל לגודל מיריבי – גודל של כוכב וכך נחזיר את היציבות לגלקסיה. משחק פשוט מאוד ומהנה מאוד מומלץ לכולם.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

FINAL FANTASY BRAVE EXVIUS לאנדרואיד ול-iOS

FINAL FANTASY BRAVE EXVIUS הוא משחק מקורי חדש בסדרת פיינל פנטסי למכשירי המובייל. וזו לא סתם אמירה זה הוא משחק תפקידים מלא בעולם משחקי פיינל פנטסי לכל דבר ועניין. הסיפור הוא על גיבורים היוצאים למרדף אחר צללים המאיימים בפירוק העולם אשר מוגן על ידי קריסטלים. לאורך המשחק נצא לחקור מבוכים ואת העולם הסובב אותנו ונפגוש דמיות מוכרות ממשחקי פיינל פנטסי שונים. מערכת הלחימה במשחק היא בסגנון קלאסי של משחקי פיינל פנטסי בה עלינו לבחור בפעולות שונות מתוך תפריט שהותאם למסכי מגע. המשחק מרגיש מאוד פיינל פנטסי ומעריצי הסדרה ירגישו בבית. בנוסף אציין כי סרטוני הקישור שנראים פשוט נפלא. המשחק לא יאכזב את מעריצי סדרת המשחקים ובנוסף כניסה לעולם פיינל פנטסי לשחקנים חדשים. במילים אחרות - מומלץ לכולם.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י