הרשמה

חדשות המובייל - Iron Maiden, מלחמה מול אביר אפל ופאזלים

יעקב ורך שוב מביא לנו את ההפתעות של השבוע בעולם המובייל

יעקב לא נותן להשקה הלא רשמית של Pokemon Go להעכיר לנו את האווירה

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Rising Warriors ל-iOS ובקרוב לאנדרואיד

Rising Warriors הוא משחק אסטרטגיה בו אנו יוצאים לקרב מול האביר השחור, דמות מסתורית המשתלט אט אט על העולם. המשחק מצליח לא להעמיס עלינו המון מכניקות וחוקים מסובכים כמו שמשחקי אסטרטגיה עושים בדרך כלל. האקשן מתחיל מהר מאוד, אחת מנקודות האור של המשחק וגישה מרעננת בז'אנר האסטרטגיה. במשחק נבנה את הצבא שלנו, נציל חיילים שנלקחו בשבי, ננהל משאבים, נבנה מחלקות שונות - כשישנן שש עשרה סוגים לבחור מהן, נמצא אבני קסם ונכבוש שטחים מידיו של האביר השחור. משחק לא מעמיס על השחקן מה שעושה אותו קליל, מהנה מאוד ומתאים לשחקנים מתחילים וותיקים כאחד.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

Mahluk: Dark Demon לאנדרואיד ול-iOS

Mahluk: Dark Demon הוא משחק hack and slash ופלטפורמה אפל. במשחק אנו נכנסים לנעליו של הגיבור שהצליח לברוח ממלכתו של השד הנורא קינדאר (Kindar) ומכאן אנו יוצאים לעולם נוראי ואפל במטרה להרוג את השד ולהציל את העולם – כן, העלילה מקורית. Mahluk: Dark Demon מורכב משמונה עשרה שלבים מאתגרים המלאים באויבים נוראיים, מספר קטן של בוסים וארבעה סוגי נשקים הניתנים לשדרוג. השליטה במשחק לא פשוטה ודורשת זמן על מנת להתרגל אליה. הצד החזק של המשחק הוא בעיקר הסטייל שלו, אך המשחק די מהנה וקשה במובן הטוב של סוג המשחקים האלו. מומלץ לשחקנים שמחפשים אתגר.

מחיר: 3.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Iron Maiden: Legacy of the Beast לאנדרואיד ול-iOS

Iron Maiden: Legacy of the Beast הוא משחק אקשן המבוסס על עטיפות האלבומים של להקת הרוק המצליחה. במשחק אנו משחקים כאדי גיבור במשחק. העולמות והאויבים השונים נלקחו כאמור מהעטיפות האומנותיות והדי מפחידות מהתקליטים של הלהקה, כך גם פס הקול של המשחק. במהותו זהו משחק אקשן הרפתקאות מהנה ביותר שקורץ המון למעריצים. מומלץ מאוד למעריצי הלהקה וכן לחובבי משחקי האקשן.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Klocki לאנדרואיד ול-iOS

המשחק Klocki הוא משחק פאזלים מרגיע להפליא. המשחק הוא סדרה של חידות, הדורשות מאתנו בעיקר לסדר את קו מבולגן ומקוטע לקו מחובר ואחיד. אין מגבלה על כמות התנועות אין מגבלות זמן רק חידת ההגיון ואתם. השלבים מלווים בפס קול מרגיעה ודי מגניב. הקושי של הפאזלים עולה ויורד ללא סדר ספציפי, כלומר פאזל מסוים ייפתר במספר שניות ופאזל אחר ייקח זמן לא מועט עד שנגיע לפתרון. המשחק מהנה מאוד ומומלץ לכולם.

מחיר: 3.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י