הרשמה

חדשות המובייל - פאזלים, מלחמות וצבע

מה מחכה לנו הפעם?

יעקב שוב נובר כדי למצוא לנו את משחקי המובייל הטובים ביותר

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Cubwayל-iOS

Cubway הוא משחק פאזלים לא פשוט בכלל. אומנם המשחק נראה לכאורה פשוט – כל שצריך זה להתקדם ליציאה שבשלב, אך זה רק לכאורה. ההגעה ליציאה לא רגילה או יותר נכון לא בדרך לה אנו מורגלים ממשחקי פאזלים אחרים. השליטה במשחק די פשוטה אך עם חוקים קצת אחרים. לדוגמא ניתן להתקדם רק קדימה, דבר שמאוד מקשה על התחמקות ממכשולים ומעבר בין הפלטפורמות השונות. משחק קשה אך מאוד מהנה; בעיקר בתחושת ההצלחה הנוצרת כאשר מסיימים שלב. מומלץ למחפשי אתגר מחשבתי.

מחיר: 3.90 ₪

להורדה דרך App Store

Road Not Taken ל-iOS

Road Not Taken הוא משחק פאזלים אסטרטגיה בסגנון רוגלייק (Roguelike). אנו נכנסים לנעליו של שומר יערות היוצא ליער אותו פקדה סערה קשה, למשימת חילוץ והצלה של ילדי הכפר שאיבדו את דרכם. שלבי המשחק נוצרים רנדומלית; דבר שמאפשר משחק אינסופי מבלי שיחזור על עצמו. לאורך המשחק נאסוף חפצים ונשקים שונים וזאת על מנת לשרוד בהרפתקאתנו ביער וכמובן ככל שנציל יותר ילדים כך נתיידד עם תושבי הכפר. משחק מאוד מהנה ומאתגר. מומלץ לכולם למרות המחיר, המשחק זמין גם למחשב ול-PS4.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

Crush Your Enemies לאנדרואיד ול-iOS

Crush Your Enemies בבסיסו הוא משחק אסטרטגיה שמתחפש למעין למשחק אקשן, אך אל תטעו זה הוא משחק אסטרטגיה. במשחק אנו שולטים על ויקינגים היוצאים לפשיטות על הממלכות הקרובות. המערכה מאוד פשוטה אם יש לנו יותר ויקינגים תוקפים מאשר אבירים מגנים – ניצחנו. מכאן שהמשחק מאוד מהיר כמעט כמו משחק אקשן. Crush Your Enemies מלא בדיאלוגים מצחיקים, כשהמשחק משעשע ולא לוקח את עצמו יותר מידי ברצינות. דבר זה מוסיף לקלילות המשחק. שחקנים מנוסים יכולים למצוא את המשחק פשוט מידי ולכן מומלץ בעיקר לשחקנים מתחילים ולכאלו שמחפשים משחק אסטרטגיה קליל מצחיק ומהנה.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Severed ל-iOS

המשחק Severed הוא משחק אקשן מגוף ראשון מגניב במיוחד. אנו יוצאים להרפתקה מיוחדת במינה בה ניכנס לנעליה של הגיבורה סאשה (Sasha), בעלת יד אחת ונלחמת בעזרת חרב חיה, בחיפוש אחר משפחתה בעולם בלהות צבעוני. המשחק הוא סדרה של מבוכים, בהם נפתור חידות הגיון סביבתיות ונלחם באויבים שונים. על מנת לנצח את האויבים, עלינו להכות בנקודות תורפה של האויבים בתזמון ודיוק מרבי; זאת על מנת להסב נזק גדול יותר לאויב, בזמן הקצר ביותר בשביל להספיק להכות אויב נוסף המתקרב אלינו מכיוון אחר. משחק אקשן הרפתקאות מהנה מאוד ומושקע. מומלץ בחום לכולם.

מחיר: 23.90 ₪

להורדה דרך App Store

זהו, זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:16 04.08.2016 | Mr 20 Mr 20 (אורח)

    מה הקטע שתמיד יש משחק אחד לאנדרואיד והכל ל IOS?!?!?
    תעשו חצי חצי! ואם לכתב אין אנדרואיד אז קחו שתי כתבים: אחד לאנדרואיד ואחד ל IOS!

  2. 2

    08:45 05.08.2016 | drizzitx drizzitx (אורח)

    מאד פשוט, לכל משחק תחפש גם באנדרואיד, מה הבעיה?
    כשיש משחקים בכתבה שלא מתאימים לטלפון שברשותך, פשוט תחפש אותם ידנית, מניסיון בד"כ תמצא אותם כי היום בד"כ המשחקים יוצאים לשתי הפלטפורמות.

  3. 3

       | פורסם ע"י